file Allergiee - hoe nou gemaak?

11 years 7 months ago #255868 by kayla
Replied by kayla on topic Allergiee - hoe nou gemaak?
Hello Maybebaby

My babsie is allergies vir proteine in melk. Hy was baie siek aan die begin, met dieselfde simptome. Hoe koors, krampe en hy het melena stoel gehad (swart poef) Ons is nou op Similac allementum en dit werk wonders. Die Allementum se proteiene is klaar verteer. Ek weet nie watse similac julle op is nie, maar die Allementum maak dat die magie n bietjie loop. Dokter het gese ons mag eers suiwel teen 15 maande weer probeer gee.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 7 months ago #255810 by blessedmom
Hi Maybebaby

Jammer vir die slegte nuus wat jy gekry het. Dink dis een groot nagmerrie vir 'n mamma. Was jou kleintjie getoets dmv bloedtoets?

Jy kan dalk by hierdie fb groep aansluit. Dis gestig vir borsvoed mammas wat heeltemal hulle dieet moes verander het omdat hulle kleintjie vir een of ander iets allergies is MAAR ek is seker hulle sal jou ook kan help met wat kleintjie mag eet en nie mag eet nie, asook watse produkte suiwel bevat. Jy sal verbaas wees hoe baie goed bevat suiwel :-(

www.facebook.com/groups/719824818074411/?ref=br_tf

Enige formule bevat koei melk proteine en kan dis kleintjie omkrap. Jy sal by pediater moet uitkom en dalk op 'n hypo allergenic melk moet gaan.

Sterkte!

11 years 7 months ago #255744 by StellaK
Replied by StellaK on topic Allergiee - hoe nou gemaak?
ai, dis aaklig. baie sterkte daar.
ek het nie baie raad nie, maar is deur dieselfde drama met suiwel allergie - en dit was net met 1 formule bottel 'n dag.
na maande se drama het ek net besluit tot hiertoe en nie verder nie, desember het ek alle formule gestop en wanneer ek dan nie kan borsvoed nie, kry boeta maar water en kossies. 6 weke later toe begin hy weer beter slaap, en al die moeilikheid is uit sy lyfie uit.
hy is nou 10 maande, en seker nog te klein om gladnie melk deur die dag te kry nie, maar hy is baie gesonder. deur die dag by die skool kry hy net water en tee en kos, dan borsvoed ek vroeg oggend en in die aande.

ek het wel vrek baie opgelees hieroor en lyk my meeste babas ontgroei allergies hier by 2

so ek het besluit om alle suiwel uit te sny tot 12 maande. dan sal ek toets met bietjie jogert en kyk hoe reageer hy. as hy nie 'n negatiewe reaksie het nie, dan sal ek bitter stadig begin suiwel producte by sy dieet insluit. as dit sleg gaan, sal ek wag en op 18 maande weer toets, dan weer op 24.

hoe oud is baba?

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

11 years 7 months ago #255741 by maybebaby
Het bietjie advies nodig. Na vreeslike gesukkel met hoe koors, koorsstuipe, ore, keel, hardtlywigheid probleme, het ons ENT ons baba gediagnoseer met allergiee. Geen suiwel, geen piesang, geen sitrus vrugte en geen kleur- & preserveermiddels.

Sy het gister Similac begin en vandag loop haar magie.

Deel asb jul stories en gee advies waarvoor ons moet kyk op labels van kos produkte ens.

Dankie