file July 2009 Moms

15 years 10 months ago #123183 by cinds
Replied by cinds on topic Re: July 2009 Moms
Morning all

Sorry for being MIA yesterday but we went to a meeting and breakfast yesterday in Franschoek, WOW, stunning place, beautiful view. Place is called Vaal Die Vie! Thanks Justine for letting them know.

I havent had a chance to read the post but want to say for those who's babies are sickies/teething? hope they better soon.

J is starting to cough again, not bad, which means her eye teeth are going to come out soon! I can see the points but they need to break thru the gum, so i think we in for a crappy cpl of days, her finger also stays in her mouth.

Morning to everybody, Lonie, Justine, Kiara, Adele, Skitter, Deja, Elrike, Nadia, Marilu and anybody i missed. Where is everyone today?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 11 months ago #122979 by Lonie
Replied by Lonie on topic Re: July 2009 Moms
Sumaya, The Drakensberg weekend was very nice, we stayed at Champagne Castle and so nice there.. they have this lovely chappel with such a stunning view! It only rained a bit on Saturday and then again on Sunday when we left, so at least it was not that bad! Still nice to get away.. I did post some pics on FB..

15 years 11 months ago #122877 by Moomie Admin
Replied by Moomie Admin on topic Re: July 2009 Moms
Lonie, Nienke is heeltemal 'n outdoor girl. Wil net buite wees! En is MAL oor diere-enige diere! Het soos 'n maniak agter die hasies aangehardloop en dan gee sy so 'n fake laggie.

Ag shame, Tyren looks quite angry there in hospital. Poor mommy and daddy looks so tired. :-)

Oh my word, kyk hoe klim hy in daai pram! Jinne, maar hy klouer, he!
Hy lyk aansienklik beter op die laaste fotos.

Justine, I think because we expose her to quite a lot of animals, is why she loves them. We have two dogs, our friends all have animals, so she grew up with them. She LOVES animals. She gets all excited. Do you have dogs?

Does your collegue have kids, Justine? That is so bad!

15 years 11 months ago #122874 by sumayad
Replied by sumayad on topic Re: July 2009 Moms
Lonie, how did it go at the Drakensburg? Did it rain allot? Pls post pics

Skitter, get well soon :-)

Deja, N is flippen cute, saw pics on fb

Adele, glad to hear and see that T is doing much better, you guys had a rought couple of weeks, give it time and he will put weight on quickly again

Justine, keeping your collegue in my prayers? Does she have kids? Please keep us posted tomorrow

Gots to run to another meeting

15 years 11 months ago #122869 by elrike02
Replied by elrike02 on topic Re: July 2009 Moms
Hallo Julle,
Jammer ek is so min hier deesdae, maar dinge is nogal hectic hier by my! Ek Het nie die post met aandag gelees nie en ek vra verskoning as ek nie almal se goed kan onthou nie!

Ons was die naweek weer by Shumba's! Die plek was tjok en blok vol! Ons het eers giste middag huistoe gekom! Sondagaand het daar ook mense geslaap en hulle eenheid se venster het uitgeval. Nie seker wat gebeur het nie, want die ruit het buiten toe geval, so ek dink die ou het dalk per ongeluk teen die ruit geval/gestamp. Maar hy het nie gese nie, so enige iets kon gebeur het... Anyway, hy het homself toe beseer met 'n stuk glas. Hy het 'n sny op sy boud gehad en het toe 15 steke gekry! Hy wou toe nie vir ons wakker maak nie, maar die wagte het die breek van die ruit gehoor en toe gaan ondersoek instel, Hulle het ons toe kom wakker maak! Leon het toe sy nodhulp skills uitgehaal en die ou gehelp, die wond verbind en Hannes het hom toe hospitaal toe gevat! Sjoe, maar ek skat die beddegoed sal weggegooi moet word wat alles was vol bloed!

Luwan word nou ouliker by die dag, hy gesels land en sand met 'n mens! So ernstig as hy jou iets vertel! Hy se nog nie regtig bei woorde wat mens kan uitmaak nie, maar as on gaan bad dan maak hy 'n "ba" klank!

Ek is nog besig met die kaartjies van die wagte.... Ek moet nuwes maak, want die wat ek gemaak het was 12 ure skofte, maar die nuwe wagte wat gister gekom het, wil net 8ure skofte werk, so nou moet ek ander maak met 8 ure... Ai tog!!!

Dan moet ek vir volgende naweek 25 swart tafeldoeke maak... Waar gaan ek tyd kry?? Is enige iemand lus om my te kom help?

Lekker dag vir julle almal!!!

15 years 11 months ago #122820 by Lonie
Replied by Lonie on topic Re: July 2009 Moms
Ag jinne Adele, so siek en eina en dan smile ons ook nog! Arme liefie kind!

15 years 11 months ago #122813 by skitterling
Replied by skitterling on topic Re: July 2009 Moms
Justine will keep your collegue in our prayers for a recovery!

Adele, shame mens kan sien hy het seer gehad......

Mommy to Micheala, Liam and 2 step daughters.
Living in Ruwais, Abu Dhabi
File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: