file July 2009 Moms

16 years 1 day ago #111479 by MariBiscuit
Replied by MariBiscuit on topic Re: July 2009 Moms
Morning moomies!

Vision I'm good thanks. Enjoying the time at home..finally getting time to do the things I never had time for!! Hoping to hear from the job today.

Migs actually slept ok last night. Was awake 11oclock and 4oclock.

Elrike klink asof jy en L so lekker gespeel het gister! Jammer om te hoor dat September so 'n moeilike maand is vir jou, sterkte!!!!

Skitter kan nie wag om jou pics te sien nie!!! Shopping is mos altyd lekker :D

Lizel bly om te hoor jou pa is uit die hospitaal, gaan hulle sy prostaat verwyder? Die geskenk vir jou MIL klink baie oulik!! Hoe het Z geslaap gisteraand?

Adele dis goed om weer van jou te hoor! Ek het op FB gesien van die geld wat uit jou rekening gesteel is..dis verskriklik erg! Ek hoop ABSA betaal elke sent terug aan jou.

Sumaya any news yet on your cousin's son? Thinking of you and your family the whole time. xxx

Hello to the rest of the moomies :)

[link=http://lilypie.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 1 day ago #111476 by Vision
Replied by Vision on topic Re: July 2009 Moms
Morning all :)

Paula sounds like you had an awesome time in Dubai - cant wait to see what you bought :)

Deja sorry about all the stress with the site - hope all gets sorted!!!

how was everyones night?

marilu how are you?

16 years 1 day ago #111463 by Moomie Admin
Replied by Moomie Admin on topic Re: July 2009 Moms
Urgh Elrike, jy wil nie weet nie. Die FREAKING vorige server het nou alles by haar delete nadat ons SPESIFIEK vir haar gevra het om dit nei te doen nie. NOu werk die redirect nie en nou kan klomp mense nie op nie. Ons wat die site nou sien is op die nuwe site.

Dis so cute dat jy sy "baba" was. Ag moeder! En ek sou pootuit gewees het na so 'n kar spelery!

16 years 1 day ago #111461 by elrike02
Replied by elrike02 on topic Re: July 2009 Moms
Hi Julle,
Sjoe, vandag was besig, met die ligte soek vir Shumba's -Daarna het ons gaan koffie drink by Cafe Rosinni! Wel, hulle Cuppacino's is hemels! Anyway, Pappa het bietjie gebabysit! Hy grom bietjie... maar dis sy verdiende loon... Hy wou mos aanbied!!! Doek en kosgee! :-)

Ek het vanmiddag my straf gekry by Luwan - hy het letterlik geklou aan my! Dink hy het gedink ek kom nooit weer terug nie! Siestog my engeltjie! Ek het hom so gemis!

Hy wou nie slaap nie, toe maak ek vir hom 'n tuisgemaakte kar met 'n boks en kussings. Ek moes hom toe deur die hele huis rondtrek!! Daarna was ek sy baba... Hy het my sy bottel gegee, my gepat om te doedoe (en gesing doedoe baba), en as ek aanhou huil, het hy my so styf vasgehou! Regte klein moedertjie!!! :-) Dit was wonderlike oomblike, net jammer mens kan nie elke oomblik "record" nie!

Ag toggie, nou is ek sommer in elk geval in trane!!! Ek wil al die heeldag net huil... September is vir my 'n aaklige maand, al vir 17 jaar! Mens se altyd dinge sal beter of makliker word soos die jare aangaan, maar ek dink mens verlang net elke jaar nog meer en meer na die mense wat dood is na aan jou!

Jammer julle dat ek afpak, maar niemand verstaan waardeur ek gaan nie!

Deja: Ek hoop die skuif van die servers is nou die einde van Moomie se probleme!!!

Lekker aand vir julle!!

16 years 1 day ago #111458 by skitterling
Replied by skitterling on topic Re: July 2009 Moms
LOL, seems I do...

Mommy to Micheala, Liam and 2 step daughters.
Living in Ruwais, Abu Dhabi
File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 1 day ago #111455 by Moomie Admin
Skitter, you missed the site being off today. Seems like you always strike it lucky. :-)

16 years 1 day ago #111454 by Moomie Admin
Sorry, testing AGAIN.