You girls must enjoy the get-together, hopefully I can attend one one day!
Pat, please let us know what the gynae says. Took Nienke for her 18-month injections on Wednesday. She now has a red mark, that is burning up, the size of a tennis ball on her arm where they injected her. They obviously did something wrong. But otherwise she's fine.
Congrats on weight-loss Marilu! That's fantastic!
Marilu: hoe ek dit doen(nie dat dit enigsins die regte manier is nie) is:
As sy my slaan, sê ek rustig vir haar moenie mamma slaan nie, gee mamma 'n drukkie. Sy gee dan gewoonlik of slaan my weer.
Dan sit ek haar neer en sê NEE, Jy SLAAN NIE VIR MAMMA NIE en ek draai my rug op haar en ignore haar. Na 'n tydjie gaan sit ek op my hurke en sê "jammer mamma, gee mamma 'n drukkie". Elk geval, so gaan dit. Sy geen baiekeer dan 'n drukkie, dan is als vergete en dis snik-snik, maar dan begin ons lag. (Ek vou my arms en frons vir haar, dan doen sy dit ook en dan bars ons albei uit van die lag.)
Ek glo aan liefde gee, want hulle is gefrustreerd, voel dalk afgeskeep, het jou gemis, is dalk kwaad vir jou in hulle klein wereld, voel dalk nie lekker nie, het dalk nie 'n lekker dag gehad nie etc. Skel help anyway nie. Ignore haar eerder.
Het jy al Toddler Taming gelees? Ek het begin en nog nie klaargemaak nie, maar daar bv. praat hulle van 'n kind wat in die nag nie slaap nie. Toe vind hulle uit die ma werk die hele dag en die kind bly letterlik wakker omdat hy saam met sy ma wil wees. (Hy het heelnag geskree en tantrums gegooi). Toe verander die ma haar aandroetine, hy gaan bietjie later bed toe om meer tyd saam met haar te spend en hulle doen regte one-on-one tyd saam. Toe slaap die kind soos 'n droom!
Ek dink altyd daaraan as ek gefrustreerd raak met Nienke wat moerig is as ek by die huis kom. Sy is genuine partykeer kwaad vir my, maar dan doen ek iets wat haar laat lag en dan gaan dit beter. Ek sê nie dit is die geval met Migs nie, ek sien maar net hoe Nienks is.
En ja, ek probeer attention divert.
Bly jy en R is nog lief vir mekaar. Ek is def. nog baie lief vir my man, hy lyk weer vir my sexy. Ha-ha-ha!
Binks, that is so cool that she made the newspaper. We also go and photograph the newyear's babies.