Ag no, I was thinking it's too good to be true!!! Phoned the Speedservice Couriers and they couldn't find a package with my Ref nr. Phoned the police, our envelope was supposed to be posted on TUESDAY already, it wasnt'..and they can't find the envelope!!

So now I have to phone back on Tuesday. We might have to go through this whole freaking process AGAIN and wait ANOTHER 3weeks!!!!!!!!!!
Ethel and Lizel, my MIL (to-be) sounds like yours..if I ask her NOT to do something, she'll just ignore me and do it anyways! Like this whole no-dairy thing with Migs.
Migs still drinks 1-2 bottles milk per night, so don't worry

So glad to hear your guests cancelled for this weekend..hope you have a nice relaxed weekend
Skitter ons het aansoek gedoen vir 'n 175 Permanent Residence Visa.
Post 'n foto van jou magie toe?
Lonie, die ergste van die grommets is dat hul nie mag eet van die vorige aand af nie, en die oggend mag hul net clear liquids drink (ek dink tot 6uur die oggend).
Die jongste kind gaan eerste een ens. Migs is nog altyd in die oggend gedoen (gelukkig). Ons het 8uur ingegaan en dan het Migs die hele saal gewoonlik oorgeneem.
Indien Amber 'n hoes het, sal hul vir haar nebulize. Jy of jou man kan haar invat (jy kry daai lieflike hospitaal jurkies om bo-oor jou klere aan te trek) en dan moet jy haar vashou terwyl hul daai masker oor haar mond sit. Dan vat die prosedure so 20minute.
Hul word gevat na die herstelkamer en dan bring hulle haar na jou toe. Gewoonlik is hul BAIE deurmekaar. Moenie skrik as haar oortjies of neusie bietjie bloei nie. Migs het so bietjie opgegooi die eerste keer maar nie die 2/3de kere nie.
Sodra sy ietsie drink kan jul huistoe gaan. Ek het vir Migs so vir 2/3 dae op pynmeds gehou (as hul haar sinusse skoonmaak kan dit seer wees na die tyd).
Sorry vir die lang post
Lizel jy kyk VD net vir die kaal bolywe haha
Girls, you must all have a lovely Easter!! Hope you all get a chance to relax and spend time with loved ones!