file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #27436 by Nelria
morgs gaan gou pics sit wag net

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #27434 by Nessie
Dassie, ons is behoorlik op mekaar se hakke, het jy al besluit wanneer gaan jy toets?

Shame Charlaine, jou DH is seker ook nie baie Happy nie.

Me - (26) 10/04/85
DH - (30) 13/12/81
TTC first LO since - Dec 08

16 years 4 months ago #27433 by Tienka
Dassie, wonderlike nuus!!

Nessie, mans verstaan nie - period!! toe ons ge-ttc het was my ml 'verwyderd' van die hele proses, hy het eenvoudig nie verstaan waardeur ek gegaan het nie so ek het my bek gehou en in silence gesuffer.

16 years 4 months ago #27430 by sexy~hexy
Hoe so Charlaine? Hou jou ouers dan nie van jou man nie?

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 4 months ago #27429 by Morgan
Nessie dis VREESLIK oulik, eks mal oor die skapies. ek het hom al begin invul. Nee ek het nog nie een gehad nie, so ek gan hom vreeslik geniet!!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #27428 by Hlise
Hallo almal

Ek het nie altyd kans om te reply en te visit nie maar hoop dit gaan goed met almal.

Charlaine, my man was vir twee weke Guinie/Marli toe en was net die naweek hier. Hy is nou in Walvisbaai tot more en dis aaklig so alleen. Ek raak so bang. Ek sal vanaand aan jou ding as ek ook so alleen by die huis sit.

Nessie - wil jou net laat weet dat ek ook aan jou dink. Sterkte.

Ek is vandag nie baie lus vir werk nie. Was die laaste ruk baie dol hier en vandag is dit stil. Dis aaklig om so te sit en niks doen nie. Ek sit en wag vir AF om op te daag. Dit moes vanoggend begin maar nog niks gevoel nie. Ek dink nie ek kan swanger wees nie. Volgens my het ek geovuleer toe my man weg was (ek werk maar uit op 14 dae en het nog nooit getoets nie). Ons het die 28ste April die laaste keer ge-BD en dink my piektyd moes min of meer die 1ste Mei. Kan daar 'n moontlikheid wees? Ek is sommer laf. Weet ek stress myself net op. Voel sommer nou beter dat ek dit met iemand kon deel. :-)

16 years 4 months ago #27426 by ChaNa
My pa se nee want iemand moet die fort hou hier maar hy praat k@k want ek doen alles basies op my laptop en die kon saam gegaan het. Ag ek en DH weet my male like dit kwaai as ons nie bymekaar is nie so hoekom sal hulle my nou saam hulle wil vat.

En ek is sooo skyt bang ek kan juis nie in die aande slaap in die nuwe huis nie ek is baie onrustig.