file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 3 months ago #57426 by Strik*kie
Ag Morgan dink almal voel so, maar as jy daai lyfie gesien en gevoel het is daai spark net daar. Nogmaals baie geluk jong. Ons 1e dogtertjie op die thread.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 3 months ago #57421 by Kriek
Ag shame Morgan, jammer om te hoor van die spinaal wat n disaster was, maar gelukkig het jy dadelik gebond toe jy kon, so moenie eers sleg voel daaroor nie, jy kry vrouens wat vir n lang ruk niks met hulle babas te doen wil he nie, jy was darem nie so nie. Maar darem is jy nou fine en by die huis met jou kleinding

16 years 3 months ago #57416 by Strik*kie
Hexy ons gaan jou van verander van sexyhexy na sexyticker :lol: whhaaaaaaaahhhaaaaaaaaaaa

Hallo Morgan, baie geluk jong, hoe voel jy en Carli??? Sy's so mooi!!!!!

Heloo Kriekels kediekels ;)

16 years 3 months ago #57411 by Morgan
ok ek het BAIE BAIE mixed feelings oor die geboorte. as ek n half uur na die keiser my storie moes kom post sou julle dalk almal ophou TTC het LOL

Die keiser was NIKS erg nie, was baie beter as wat ek verwag het, die pyn is rerig nie erg nie. Maar daai spinaal... dit was n disaster!!!! ek het so siek geword daarvan... my bloedruk het geval na 70 toe ek was so naar, kon nie eers my arms voel nie... het nie eers geweet wie ek is nie!!!

So ek het die hele geboorte ding gemis, toe hulle my haar wys was ek soos ja watever maak net klaar dat ek kan op, voel nogal bad daaroor. Ons het ook vooraf gese my man moet saam carli baba kamer toe en my los... ek was so erg siek my man het maar eerder by my gebly en baba gelos shame.

Maar toe ek eers in recovery was en hulle my kop lig was ek weer fine, het gesit en wens my bene kry weer gevoel terug, want ek verkies 1000000 keer eerder die pyn as daai gevoel!!

Sy was toe 3.495kg en 50cm lank agpar van 9/10. Dr se toe na die tyd die kord was om haar nek toe hy haar uithaal maar sy was gelukking fine.

So ek het nie dadelik gebond met haar nie, maar toe ek haar lyfie teen myne voel toe smelt my hart. Ek is elke minuut nog meer lief vir haar. Dink ek en my man het n pretty good job gedoen!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 3 months ago #57408 by Goggatjies
Dankie Hexy
Ek kon dit nie eers onthou nie
Is net bly om weer van Morgan te hoor

16 years 3 months ago #57401 by Cornel
:laugh: Morgan,verander jou ticker ~ se jy is nogsteeds swanger :laugh:

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

16 years 3 months ago #57400 by sexy~hexy
Ek en Cornel wag nog vir AF Morgan...Nessie se AF het opgedaag, Ankia het gister haar +OPK gekry...Ansa en Nessie is omtrent JOT :P Tienka het ook ingeloer maar gaan bietjie MIA wees die week want sy het haar oc afgegee.

Dis wat ek nou so vinnig kan onthou :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...