Ooooh loving al die nuwe boep fotos!

Hopeful en Jeanine, julle lyk prragtig!!! Uiteindelik 'n swanger boep en nie net 'n vet maag nie.. uiteindelik kan mense sien dis swanger en ni net wonder nie.
Trudie, Welcome in our lovely group! I am right behind you with a boy on 9th of Feb
Jeanine, jammer oor jou diabetes!! My suster het dieselfde gehad, maar vir haar het sy op die ou end omtrent net 7 kg opgetel in haar hele swangerskap... still don't know how she did it!! Sy was op die ou end baie gesond agv haar eetgewoontes. SheesH! die chocolate is maarmoeilik vir my ook, veral as jy 'n man het wat 'n chocoholic is en die nuutste is nou choc nesquick in die aande. NJAM!!
Hier is 'n boep foto my op 20 weke on the day! 22 Sept. Die maag het intussen al 'n hele ent verder uitgesit.
Sien more weer my gynae. Wou dit eintlik nog bietjie verder uitskuif aangeien dit net 2 weke na my fetal assessment scan was (wat R1450 gekos het!!!) maar hy is so vol en kan my dan eers 11 Nov sien. at seker sou fine wees, maar ek hou maar by wat hul vir my se. Sien baie uit om my liefste seuntjie more weer te sien. Hy is lekker aktief nou en skop sy mamma gereeld deur die dag. Loving it!!