file February 2014 Mommies :-)

12 years 11 months ago #243546 by Belinda3958
Oh sorry Marley. Was just saying that our medical aid is covering the pump so we dont have to buy cash. Big saving for us!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 11 months ago #243545 by marley
Replied by marley on topic February 2014 Mommies :-)
thanks belinda. sorry but reading afrikaans isnt my strong suit - cant understand the last sentence. sorry

12 years 11 months ago #243544 by Belinda3958
Marley ons gaan die Lansinoh Affinity Double Electric Breast Pump koop. Ons is ook baie gelukkig dat ons medies dit dek.

12 years 11 months ago - 12 years 11 months ago #243540 by marley
Replied by marley on topic February 2014 Mommies :-)
Hi ladies

Just wanted to find out if anyone has decided on breast pumps? was dead set on buying tommee tippee electric breast pump till the lady in baby city told me not to as they give so many problems.

Have a lovely evening all

12 years 11 months ago #243538 by TrudieK
Replied by TrudieK on topic February 2014 Mommies :-)
Die eerste sin het verkeerd uitgekom, ek het nie bedoel dis goed dat ander ook die pyne het nie - eerder dat ek nie so alleen voel nie. Aaag, ek hoop julle versaan wat ek bedoel...

12 years 11 months ago #243537 by TrudieK
Replied by TrudieK on topic February 2014 Mommies :-)
Hi ladies
Izzels, dit is so goed om te hoor iemand anders het ook die pyne. Ek moet se, die physio het ongelooflik baie gehelp. Na die 4de of 5de keer, het ek 'n groot verskil begin voel. My rug kon nie cope met die belt nie, so loop nou sonder die belt, maar my pyn het verminder van 'n 10 na 'n 3. So defnitief die moeite werd. Sy het ook vir my oefeninge gegee om te doen (pelvic lifts ensovoorts), maar het bietjie vergeet om dit te doen, veral toe die pyn verbeter. Ek voel sommer soos 'n nuwe mens! en hopelik gaan ek die res van my swangerskap geniet.

12 years 11 months ago #243471 by Hopeful
Replied by Hopeful on topic February 2014 Mommies :-)
Marely, those are crappy times and would also not like to do the whole Saturday. Agh I guess I should call and find out what our options are.

Mrs Tl dis wonderlik om van jou te hoor en dat alles goe gaan met julle :) Ek wag maar en koop nie teveel nie will eers kyk wat ek alles by my Baby shower kry. Dit sal seker die eerste week in Dec wees wand ek kraam ook in Jan ( op die laatse die 24ste maar enigeiets van af 5 Jan )
Ons bly heidiglik by my skoon ouers terwyl ons wag vir ons plek op klaar gebou te raak. Ons moes uit ons vorige plek wand die huur kontrak het verval en die bouery sou nie meer lank gewees het nie toe flippen sloer die ouens so dat ons 7 mande later steeds by my skoon ouers woon. Dit dryf my al tot waansin om nie my eie plek te he nie. Maar ons trek hoopenlik die 1st Nov in en dan sal ek die baba kamer tackle. Ons will ook nie teveel goed koop nie oor alles in "storage" staan. Ek moet se ek begin ook nou biekie worry oor wat ons nog alles kort. Hierdie bouery het wragtig alles by ons kom om ver gooi

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment: