Hi Mammas
Sjoe julle almal se magies lyk so mooi!
Myne is nog klein. Eks al 20 weke maar lyk nie of hy meer wil groei nie. Ek het tot dusver ook nog net 1kg opgetel met die swangerskap. Het baie gestress oor dit maar my Gynea se baba se groei is reg so ek het seker niks om oor te stress nie. Wat ek moet by se is dat ek my eerste 15 weke gesuffer het met ''all day sickness'' en kan tot nou nog net water in my lyf kry.
Elke swangeskap verskil defnitief! My eeste dogter was ek glad nie siek, sooibrand en was baie klein. Met my 2de dogter was ek so groot soos n olifant maar niks naar ens. Lyk my met die een het ek als ingehaal wat ek gemis het met die eerste 2 maar gaan weer klein dra.
Izzels hoe was jou Gynea afspraak?? Ons sin is eers die 29ste

nog n hele endjie!
Sjoe Trudie ekt nie eers geweet mens kan so iets kry nie en ai die Panado gan seker nie eers n verskil aan die pyn maak nie! Sterkte ek hoop jy voel gou weer beter! Mooi naam vir jul dogtertjie! Ons verwag ons derde dogtertjie so was nogal n stryd om op n naam te besluit.
Ons oudste dogter ( 7 Jaar in Maart 2014 ) is Katelynne Mckayla
Middel dogter ( 6 Jaar in Aug 2014 ) is Nicole Kylie
En ons het besluit op Danique Taylor vir baba
Julle moet almal jul naweek geniet! Ons gaan bietjie PTA toe die naweek om vir al die oumas en oupas te gaan kuier! Kinders geniet hul ouma en oupa groot altyd so baie en is so lekke om altyd na hul stories te luister!