Hallo dames!!! En baie welkom by ons(kleine) groepie JeanineK!!
Ai eks jammer ek het jul so laat bekommer oor my, julle is dierbaar, absoluut niks is fout nie, my sussie en haar gesin met 2 kiddies kuier tans hier uit dubai so al my admin, emails en moomie word bietjie afgeskeep.
Sonar het baie goed gegaan, dit was so vinnig, ons het darem hartklop gehoor en volgens dr is dit sterk so ek is positief. Ons moet maandag weer gaan vir die 9 weke sonar, ek hoop baba lyk darem dan al soos n baba en nie net n spikkel nie

Op 10 weke is dit bloedtoetse en dan op 31 jul moet ons na "fetal assesment centre gaan vir die detaileerde 12 weke sonar. Dus is Julie 'n groot geld uitgee maand. Ek dink ons word maar net voorberei op wat kom! Hehe!
Aai ek is jammer die naarheid pla julle so, ek moet se, ek het laas week om gele!! Ek het glad nie lekker gevoel nie, naaaaar. Nie geweet wat om te eet nie, my liefste man het my probeer bederf met kosmaak, maar siestog, toe maak hy hoender en potato bake in souse en spices, wat onder normale omstandighede heeeerlik sou wees, maar nou soek ek net "skoon" kos.
Dr het vir my Asic gegee en ek moet se, dis FANTASTIES!! Ek drink dit 3x n dag en ek voel 95% weer myself! Vit B6 aanvulling help ook met die naar!
Maybe, ek hoop daai pyn word vinnig opgeklaar, gaan maar fisio toe as dit erger raak..
Hopeful, as jul in Nam na jul GP's toe gaan, doen hulle dan die "deliveries" ook?
Lekker aand vir julle dames! Xxx