file February 2014 Mommies :-)

13 years 2 months ago #239492 by Missy
Replied by Missy on topic Re: February 2014 Mommies :-)
Hi Ladies,

Well its confirmed I am preggers...... Due date 04 March 2013.

My lg just turned 3 so this is number 2..... Scared and excited.....

I am sooooo nauseas :sick: With my daughter i had it terrible nausea and vomiting whole day evryday for 3 months and was booked off for the whole duration.

This time around i just feel very nauseas i haven't vomited yet. Doc gave me some drops to take for the nausea but its not helping.... Anyone else have any remedies??

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 2 months ago #239480 by JeanineK
More dames ;)

Izzels - ek gebruik gewoonlik Firefox - maar die image wou nie laai nie (nadat jy "add file" click moet hy dit laai en jou die opsie gee om die image te 'insert'), toe gebruik ek maar internet explorer. Nie seker wat jy op n Ipad kan doen nie :(

Ek drink nog nie vits nie - met my eerste swangerskap het dit my VREESLIK naar gemaak. Ek drink nog net Folic Acid - GP is happy daarmee, sal by Gynea hoor watter vits hy voorstel as ek hom gaan sien. Ek het laas keer PregnaVit geneem - maar ek het ook al gelees dat dit ander vrouens net so naar gemaak het.....

Gelukkig is my naarheid nog nie so erg nie - maar nog steeds net die hol kol op my maag - ek hou maar provitas op my tafel, en peusel daaraan as ek dit begin voel.

Willem born: 20 Aug 2010
Emily born: 5 March 2014

File Attachment:

File Attachment:

13 years 2 months ago #239474 by TheBSquared01
Hi ladies

Thanks for all the wishes for yesterday.

Izzels I've been taking Preg Omega Plus since March. I told my Gyneacologist that was what I was taking and he said just to stay on that. He also told me to add Ecotrin when I found out.

Bianca

Lost our third angel at 8w2d. 24/7/13

File Attachment:

BFP POAS: 25/09/13 - the month we weren't trying!
BETA 1: 7993 4w3d Progesterone 57
BETA 2: 10763 4w5d
BEAT 3: 29978 5w2d

Saw heartbeat on scan on 16/10/2013
NT Scan went well 12/11/2013
Anatomy Scan 15/01/2014 All good :)

13 years 2 months ago #239471 by Izzels1
Nog n ding.. Watse preggie vitamins drink julle? Die suster by ons fert kliniek het vir my folic acid en vit b6 gegee en heel aan die begin gese dis al wat ek nodig het, maar niu het my suster die naweek gese ek moet begin omegas drink asook calcium, veral aan die einde omdat die baba so baie uit jou liggaam neem. Ekt n pak preg omega plus gekoop (is tans op special by dischem :-)) Ek wil nie te veel goed drink nie, maar aan die anderkant eet ek ook nie so fantasties goed op die oomblik nie en so baie ontwikkeling gebeur tog nou aan die begin..

So, wat drink julle?

13 years 2 months ago #239470 by Izzels1
Hallo julle!

Bianca- baie geluk met jou verjaarsdag wat verby is!!

Maybe eks so bly alles gaan goed met jou en baba, net jammer oor die naarheid :(

Hopeful, aai toggie dat die siekte jou nou moet tref, ekt self die griep gekry op my vakansie toe ek 6 weke was. Panados het darem sy ding gedoen vir die lyfseer en ekt Vital se maxi C 1000mg tablette gedrink. Dit het gewerk. So sterkte. Dis aaklig om niks te kan drink nie!

Haha, ekt lekker gelag vir hopeful se opinie oor die cravings, dis snaaks hoe alles wat mens geirriteer het van swanger vrouens is so stafig maar seker om self met my te gebeur. Ek bevind mysekf elke nou en dan oor my maag vryf, maar daaris nog nie eers sprake van n swanger maag nie! Haha!ek was ook glad nie n "skinny bean" toe ek swanger geraak het nie. Het n lekker "midrif bulge" gehad so nou kan ek se hy is net bietjie meer ge-enhance! Haha. Ek kan def voel ek is meer geswel om my maag, my broeke begin my seermaak nou aan die einde van die dag. Maar dit voel meer na vet as enige iets anders :-). Ek moet begin fotos neem!

Ek probeer my sonar fotos opsit, maar ek werk op my Ipad en dit wil nie werk nie :-(
Jeanine, watter ander website het jy gebruik?

Julle almal wat so naar is, drink julle iets daarvoor? Ek het SO naar gevoel toe ek 7 weke tref, dr het toevir my ASIC voorgeskryf (generic van vomifene) en jinne, ek voel weer 100%! Gaan probeer dit gerus, mens het eintlik nie n voorskrif daarvoor nodig nie, so ekt maandagnog gaan koop sonder voorskrif. Mens drink dit 3x per dag en sjoe dit werk baie goed! Die suster het ook vir my gese om Vit B6 te drink en ek lees op die boksie dit is spesifiek ook vir naarheid in swangerskap. Shame girls, sterkte!!

Lekker aand, hou maar die droe crackers byderhand.. ;)

13 years 2 months ago #239443 by JeanineK
More dames ;)

hehe hopeful, ek het geen 'cravings' gehad met my eerste swangerskap nie - so moet bieg, ek dink ook altyd dis net 'verskonings'.
Sal maar moet sien wat die keer gebeur.
Shame - hoop jy voel vinnig beter - help ook nie dat jy omtrent niks mag drink daarvoor nie!

Hi Maybe - bly om te hoor alles is oraait. Scan foto?

Ek dink ek het n nuwe simptoom - ek wil letterlik aan die slaap raak by my tafel!!! ek het oraait geslaap gisteraand (net wakker tussen 12:30 en 2:00 ;)), so dink nie dis dit nie.
Plus die naarheid raak al hoe erger - voel die heeltyd of my kos in my keel opdruk. ugghh :sick:

Willem born: 20 Aug 2010
Emily born: 5 March 2014

File Attachment:

File Attachment:

13 years 2 months ago #239441 by Hopeful
Hi Almal!!!!!

Jeanine, I am glad that you survived the hectic weekend sounds rough :)

Maybe, good luck with work and I am happy that every thing is well with baby

TBS, Happy belated Birthday!!!!!! I hope that you had a wonderful day!!!!!!

Izzels, ek si bly jy het die sonar geniet en dat alles goed gaan met baba :)

AFM: Ek het verkoue en voel BAIE gaga!!!! I was only at work half day on Monday not atall yesterday and I think I will be leaving early again today really feels like I have been hit by buss!!!! AGH Other wise I am doing well. And I feel a little shy to admit this but I am having cravings :blush: I always use to say that cravings are imaginary or an excuse for pregy women to eat unhealthy but I am telling you guys its the weirdest thing. The moment I crave some thing its like I can smell and taste it and then when I eat it tastes "wrong" like I have been wanted pronuetro since Saturday and I made it this morning and now I don't want to eat it as the taste is not what I wanted!!!!! Its so weird!!!! the same thing with pineapple!!!
We started taking tummy pics last week @ 7weeks there is really no tummy ( only the one that I have ) I think I only show later as I am a bit overweight so I will wait before posting my pics hehehehe :blush:
I hope you all have a wonderful day and week

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment: