Goeie more almal,
Ek het 'n vreeslike erge dag gister gehad. Ons was Naboomspruit toe vir die hokkieproewe en toe reen dit en hael so dat ons nie kan speel nie. Oppad terug het die een bussie met 'n juffrou van ons skool en 11 dogtertjies 'n vreeslike ongeluk gemaak. Die juffrou het baie baie ernstig seergekry en hul het al gisteraand haar regterbeen gedeeltelik geamputeer. Die ongeluk was 15km buite warmbad, sy is gisteraand nadat hul lank gesukkel het om haar te stabiliseer met die helikopter oorgeplaas na Unitas toe. Sy het die boom vol regs van voor aan haar kant geslaan. Haar regterarm het ook baie seer gekry en het erge inwendige beserings. Was gisteraand op 'n stadium bekommerd dat sy dit nie gaan maak nie. 4 Dogter het ook seergekry maar nie so ernstig soos die juffrou nie.
Ek ly ongelooflik aan skok vanoggend, kon nie gisteraand regtig slaap nie. Ek het amper in daardie bussie gery, maar net voor ons moes inklim toe besluit ek om eerder in die ander bussie te ry.
Die bussie lyk ongelooflik sleg, afgeskryf. Toe ek die bussie sien het ek gedink daar moet iemand dood uit daardie bussie kom, so dis al klaar 'n wonderwerk dat die juffrou lewendig uit die bussie gekom het. Haar jongste seuntjie is nou maar 9 maande!