file Oktober & November 2011 Mammas

15 years 3 months ago #187093 by Liz
Wow Skitter, kyk net jou mooi magie!!! Ek kan maar net wens om so mooi te lyk....ek lyk bietjie soos 'n plomperige olifant.... :blush:

Hmmmm, ek dink ook Nienke kry 'n sussie......

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 3 months ago #187089 by mariet
Hallo

Skitter jou pic's is baie mooi.

Lizel en Deja - Ek het jul foto's op die July 2009 forum gesien en julle is altwee nog so KLEIN. Ek lyk soos 'n klein walrus teen julle. En ek dink ook Nienke kry 'n sussie....

Deja - Moet eers vir my 'n sweetpak gaan soek, ek pas in niks van my sweetpakke nie.

All you pregnant fairies out there should have a wonderful weekend.

15 years 3 months ago #187057 by Lizel
Skitter, kan ook nie meer wag nie. Jou pic's is mooi

Deja, weet nie hoekom nie maar ek dink Nienke kry n sussie?

15 years 3 months ago #187020 by Moomie Admin
Skitter, you can post my bump pic if you want. :-)Or I'll take another one.

I just ate my toddler's biltong that I bought for her. BAD, I know but it was calling my name!

Skitter, kan nie glo jy al halfpad nie, unfair. Ek wil nou net babatjie hê. Dis nog so lank!

Mariet, ons moet eintlik vandag gaan stap. Dis heerlik buite. :-) Laat weet my!

Elrike, baie cute en geluk met die seuntjie.

I am going for my next scan on 23 June. Went to my GP on Monday and we could sort of see the gender but I'm not saying anything until it's been confirmed with gynae. :woohoo:

15 years 3 months ago #186988 by Joey
Skitterling, you bump pick is awesome. my bump does not look anything like yours. :( I will ask hubby to take some pic this weekend and will post on monday

15 years 3 months ago #186966 by skitterling
Hi everyone

Lizel, bly dat als met baba goed gaan, kan nie wag om te hoor of dit pienk of blou is nie!

Elrike, dankie vir die video en geluk met die seuntjie! Moet jou nie steur aan die simpel familie nie man!

Lindy yay on the cot! Enjoy packing and unpacking everything a hundred times :)

Liz, shame that poor woman! I saw the same the other night with a lady that had triplet girls...she looked so run down and tired!

Mariet, hope the time flies till your next scan, it does sound far away

We are doing well, 21weeks today! Whoop whoop. Baby is kicking up a storm and I just love watching him kick. He seems to be head down mostly by the way he kicks...will see on monday at the next scan though

Please dont let me be the only one posting bump pics :) :)

Have a lovely weekend everyone, we will be spending ours in Abu Dhabi :)

Mommy to Micheala, Liam and 2 step daughters.
Living in Ruwais, Abu Dhabi
File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 3 months ago #186907 by Lizel
Hi everyone

I am hungry already and it is almost 10.

Mariet, het baie goed gegaan met scan baba baie besig en 6.10cm lank. Sjoe die 12 Julie is nog baie ver. Gaan weer die 20 Junie hoop om dan te sien wat die geslag is

Liz, ek het n baie snaakse MIL my man steur hom nie aan haar nie en hy se haar reguit sy moet haar nonsens stop. My male is weer heeltemal anders. Dis snaaks van daai vrou met die kinders, maar hel ek hoop vir haar part daar is net een oppad. Ek dink ek soek net 2 kinders na hierdie een is ek klaar. Lewe is te duur.

Lindy, We or must I say that I have a girls name and one boys name in mind but hubby will not agree on the boys name. It's not Afrikaans genoeg for him :laugh: Glad you got the cot that's great

Elrike, dit is te cute die scan, en jy gelukkig om al die geslag te weet en met n kamer te kan begin

Hope all have a great day and weekend