Hi julle!
Edrich het toe geslaap to 5h30 gister oggend, maar ja, net toe ek nou dieaand dink ek gaan slaap, besluit Luwan dis opstaan tyd...Hy het toe eers seker by 3h00 gaan slaap, so ek het maar die minimum slaap gehad! Ai, die eerste aand wat Edrich so goed deurslaap, hou Luwan my uit die slaap!!! Joys of being a mom!!!
Ek het Edrich vandag by die kliniek gehad vir sy inspuitings. Hy was 'n groot seun!! net 2 gille gegee en toe is dit oor!! Ai, maar ek het hom so jammer gekry! Dit is so nie lekker nie!!! Hy weeg 5.7kg, 59.5cm lank en is 40.5cm om sy kop! Hy het in die 2 weke 700g opgetel, 2.5cm gegroei!
Ek het ook vandag die Mirena bespreek - Ek gaan die 16de! Ek is nogal opgewonde!!! Ek het ook vandag aangebied by die dr's om hulle uit te help met hul admin, want die dame wat dr aangestel het, Dinsdag begin het, het vandag haar sleutels terug gegee en gese sy sien nie kans nie... Ek sien nogal uit om weer bietjie met groot mense te werk - dit sal seker net deeltyds wees, en net as hulle my nodig het!!
NOu ja, Edrich slaap, Luwan bad so ek moet seker maar gaan loer dat hy ook kan gaan slaap!!! Mooi aand vir julle almal!
O ja ek wou julle nog vertel het... My sussie (my kiddies se peetouers) se dogter het vandag haar Matriekuitslae gekry en sy het NEGE onderskeidings gekry! Ons is so Trots op haar!!! Hulle het 'n beriggie in die Beeld van haar, en toe ons so deur die koerant blaai, het Luwan eerste haar fototjie gesien en gese "Ne'tjie Mamma..."