file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #25319 by marie r
Môre almal. Hoop dit gaan goed met julle vandag. Dit is sommer rerig koud vandag hier by ons.

Ek's so jaloers oor Saterdag. So bly julle het dit geniet en dat Morgan dit geniet het. Kan nie wag vir die foto's nie. (morgan jy't 'n pm)

Nel,sterkte met die snotneuse. ek's nou al vir 2 weke siek en dit wil net nie beter gaan nie. voel sommer vandag weer baie goor. en ek kan nie nou so voel nie, dit is BD maraton week hierdie week vir ons.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #25306 by Nelria
more more

soooooooooo ek en lea altwee snotneuse sniff sniff dit suck maar kom seker van sat se galavants af - lea al 6.30 boeremark toe saam ouma, toe 10am stork by jingle jangle tot 1.30 toe wee 4uur na vriende vir braai waar nog maaitjie was - so somewhere het ons aangesteek en nou is my neus lekker dik en hare stroom behoorlik grrrrrrrrrrrr

re - foties ek moet eers photoshop terug sit op my pc om pics kleiner te maak want die setting wat ek gebruik is super huge so kan dit nie post nou al nie :angry:

sien gynae vandag 10.30am - sien eintlik uit kan nou antw. vir al my queries kry - die kind van my le al wee breach so ek weet nie wat doc gaan dink nie - plus sy het honeymoon op brein so hoop maar sy hou fokus :S

heks - eks bly julle kan maaitjies vir daai 2 weeskinders wees shame die trekkery van hulle

heks - weet nie of jy gesien het nie maar my grootboet werk ook vir kumba?? weet nie hoe groot is die organisasie of julle in divisies etc is en nie mekaar ken nie?

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #25261 by sexy~hexy
More almal :)

Ek sien julle het kom post oor die babyshower, nou wag ons net vir pics - dalk moet julle dit vir almal mail, die site raak maar stadig as die pics moet oopmaak :)

Naweek was leka rustig, Saterdag was so 'n bewolkte dag, ek en DH en Jayden het dvds uitgeneem (ek was in die mood vir Edward en Bella en Jacob), so het Twilight en New Moon weer gekyk en Jayden het vir Stuart Little gekyk.

Sondag gaan koffie drink saam Nelria se boet en skoonsus, regtig baie aangenaam en DH wil net dat ons weer planne maak om saam te kuier. Hy is altyd 'n maatjie vir 'n praatjie, beslis waar Jayden sy persoonlikheid kry as dit by mense kom - van sy dadda af :lol:

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 4 months ago #25258 by G Baby
More more julle,hoop julle naweek was lekker!
DIe wat saam gekuier het saterdag,klink of julle 'n bol van 'n tyd gehad het en dat jy baie bederf was morgan. SO groen dat ek nie daar kon gewees het nie...
Ons het lekker potjiekos en potbrood gemaak en saam pelle gekuier met die rugby-net jammer die bulle het verloor.

Nou ja ek is oppad werk toe,sal van daaraf nou nou weer verder chat.
Lekker daggie!
Is daar dalk enige nuus by enige iemand.

16 years 4 months ago #25131 by Morgan
Wil net weer vir almal vreeslik dankie se!! Kan nie glo julle het so goed agter my rug gekonkel nie!

Die van julle wat se pakkies van so ver af kom... julle het my rerig suprise, ek is sooo bederf!

Driekie vreeslik dankie dat jy so ver gery het!

Tienks was great om jou finally te ontmoet!

Klippie hoop nie ons het te veel vir jou gelag nie lol

Die vouchers gaan baie handig inkom nou kan ek die laaste goed kry

DANKIE DANKIE DANKIE!!!!!!!!!!!! en nog n duisend dankies!!!!!!!!!!!!!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #25103 by Tienka
Hallo Nel, ek het HEERLIK gekuier, julle girls is stunning. Lea en Markus is te bleddie cute en so soet!!! Kannie wag vir die foto's nie. Dankie Driekie vir my pressies, dit was 'n heerlike bederf!!

Klippie, weetie waaroor jy so gestres het nie, jy is stunning en normaal :laugh:

16 years 4 months ago #25073 by Nelria
report gou in

Morgan se babyshower en ons meet het fantasties afgeloop

spesiale dankie aan driekie wat so ver gekom het en dankie vir my stunning pressies MWAH

special thanks aan al die long distance pakkies en bydraes - morgan was rerig surprised dat almal soveel moeite gedoen het :)

dankie aan klippie wat opgepitch het - jy is very cool en normal LOL

thanks julle bunch of girls rock

p.s lea was soooooooooooo in love met marcus sy het haar eerste kiss gekry en mamma het dit op kamera sal later resize en share :)

xxx

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: