file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #22525 by Nelria
hexy dis 'n wyse besluit soos ek gister gese het prevention beter than cure :)

verder wou ek ook gese het sorry het nie advies oor dagmoeder nie grrrrrrrrrr soek maar nog girl

en dan dankie dat jy my skoonsus onder jou vlerk neem sy se jy is super nice en sy waardeer jou hulp baie (hulle het al drie keer getrek na vreemde dorpe shame man ek weet nie hoe voel dit nie maar kan imagine :(

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago - 16 years 4 months ago #22515 by sexy~hexy
More almal

Hoop julle het lekker geslaap en 'n lekker aandjie gehad. Ek het na gister besluit ek gaan vir Jayden na arbeidsterapeut vat, weer dinge by die dagmoeder gebeur (piepie in sy broek en bollie ook), iets wat hy nooit by ons huis doen nie. Al het dagmoeder hom gese om toilet toe te gaan het hy haar ignoreer. Nou weet ek nie wat dit veroorsaak nie? Het gisteraand ons Sycho woef in die huis laat slaap, op Jayden se bed, net om te kyk of Jayden dan meer sal uitsien na bedtime en sal deurslaap. Het op 'n manier gewerk, en ek is so trots op woef, hy het ons kom wakker maak om uit te gaan, en toe weer verder op Jayden se bed kom slaap :D Hy en Jayden speel ook nou baie lekker saam, hy stoei met Jayden en kielie hom met sy snoet. Jayden was toe hy kleiner was niks impressed met honde nie, hy begin hulle nou eers geniet :)

So ja, ek wil maar net uitvind hoe om Jayden te hanteer (nie heeltyd raas en baklei en slaan nie), dalk is daar ietsie wat pla en kan dit gou opgelos word.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 4 months ago #22470 by Tienka
G, my seuntjie leef op die oomblik van visvinger, dis al wat hy wil eet. Ek hou duime vas dat Denys mooi le more en dat jy jou afspraak sal geniet.

Ek dink ook dis baie belangrik dat jy 'n groot hond gewoond maak aan interferance as hy eet. Ek kan vir my 2 kos gee en dit weer uit hulle monde haal sonder dat hulle iets doen. Hulle vat ook baie mooi die kleinste krummeltjie tussen jou vingers uit, dis vir my belangrik veral met kleintjies in die rondte.

Morgs, geniet die nuwe 'babatjie', sy sal jou besig hou die laaste paar weke tot Carli kom.

Ek is nou so vaak ek kan sommer net omval mar dis nog biekie vroeg :)

Sien julle girls more

16 years 4 months ago #22467 by Nelria
morgs - wou se anje is reg dis baie belangrik met groot hond dat jy van kleins af konstant interfere met sy kosbak - anders kan jy lelike ongeluk later met kids of vriende he

so gooi haar kos in bak dan sit jy langs haar vryf haar, vat pellets uit bak, stoot bak rond, druk haar weg en sit weer terug by bak etc - as sy knor skiet haar op neus en herhaal proses - tot jy in die middel van eet bak kan weg vat en sy doen niks - ai ek sidder om te dink as jy nie kleintjies met dit train wat gaan gebeur met 'n toddler wat 'n pellet wil steel later

ja en ek stem seuntjies pee teen freakin als al is hulle hoe getrain :)

ok ladies gaan more ook bitjie mia wees gaan jingle jangle toe saam buddy en kar laat fit met gearlock maar sal seker 1st thing net more se :)

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #22458 by Lia
G, bly jou tassie is nou gepak, geniet jou afspr more, hoop boetie is reggedraai !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 4 months ago #22457 by Lia
Sjoe, het ek nou vandag 'n af dag gehad, niks soos my man om my op te beur nie.

Ek is nou self lus om nog 'n rottie te kry, maar ons het besluit om te wag tot ons rottie groet. Hy is nou eers 3 jr oud, maar hy het heup probleme, loop nie te lekker nie. Darem lyk dit nie of hy pyn het nie, want hy hardloop en gaan te kere.

Wat ek eintlik wil se is dat 'n seuntjie hond lig sy been teen alles en ongelukkig kan jy nie veel daarvoor doen nie. Ons rottie is op 6 maande reggemaak en hy lig nie sy been nie, maar my baas se boerboel is ook op 6 maande reggemaak en hy lig wel sy been, so dis maar 'n gamble.

Jy kan dat die twee honde in die begin saam eet en hou jou hande by hul kos bak in die begin, dit help dat woef nie te oorbeskermd raak met sy kosbak en vir Carli of Puki byt as hulle dalk daar naby speel nie. Of dis maar wat ons met ons rotti gedoen het.

En ja, kies een met groot pote.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 4 months ago #22452 by G Baby
Ok lyk my almal is weg!!! Moet seker gou kos maak vir kleintjies,gan sommer eiertjie en visvingertjie gou maak.

Lekker slaap!