file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #22333 by Morgan
hexy hier is ook iemand wat hier chat wie se baarmoeder getilt is kan nou nie meer onthou wie nie, so die swemmers kom nie by die eiers uit nie

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #22331 by klippie
Hexy...my eerlike opinie (onthou ek het nie kinders nie). Ek gaan nou op 'n paar tone trap, maar soos ek sê: dis my opinie en julle is welkom om te verskil....

Arbeidsterapeute is beroepsmense, soos enige ander, en maak 'n bestaan uit behandeling van mense. Daarom dink ek dat die moontlikheid bestaan dat 'n erkende toestand by Jayden gediagnoseer gaan word, sodat die arbeidsterapeut hom kan behandel (en geld verdien om 'n bestaan te maak). MAAR, die toestand is dalk van so aard dat dit self kan weggaan, of so "mild" dat dit negeerbaar is. Ek voel as 'n mens 'n kind te vroeg begin blootstel aan terapie (tensy dit uiters uiters nodig is), dan voel die kind daar is iets fout met hom en word minderwaardig of mens wakker ander sielkundige responses aan. Ek dink 'n mens moet 'n kind vir skoolgereedheid laat toets net voor hy skool toe gaan, voor dit moet hy 'n kind wees en speel. Tensy daar nou iets drasties fout is (wat ek twyfel die geval by jou seun is).

16 years 4 months ago #22327 by Morgan
nee man waars nelria nou wil by haar hoor wat dink sy van die woefies voor ek so baie geld betaal.. het vir DH die foto gestuur toe se hy net ja boek solank een.

File Attachment:

File Attachment:

16 years 4 months ago #22324 by sexy~hexy
My skoonsus sukkel mos ook om swanger te raak...toe gaan sien sy een of ander gynie of FS...en daar ook ietsie by haar baarmoeder, weet nie of hy verkeerd om le of wat nie, toe se hy vir haar sy moet op haar maag le na BD met kussings by haar vajayjay...en twee weke later is sy swanger! Maar ja, sy het toe 'n MC agv blaasontsteking en sukkel nou maar weer :S

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 4 months ago #22321 by Driekie
Daarsy Mommy - presies hoekom ek so iets sou doen.Ek moet nog Markus se ore laat toets een of ander tyd - die mans in my familie het n genetiese iets met hulle ore en so te se al die mans aan my pa se kant is of doof of het bitter min gehoor

16 years 4 months ago #22316 by sexy~hexy
Klippie, klink of hy so undercover sense of humor het LOL

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 4 months ago #22314 by Morgan
haha klippie...so hoe voel jy oor jou afspraak?

Bye mommy lekker aand verder... moenie weer sushi eet nie hoor

File Attachment:

File Attachment: