file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #19740 by Driekie
SJOEEE M2M - jyt n drama en n half gehad!!!

Hehe Morgs - hy kan soms maar lekker vol strooi raak, maar ek love hom nog steeds met al die grille en giere!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #19738 by Laliek
Hi julle!!

Gaan nie nou opvang nie want sjoe - baie blaaie en my 3G opvangs is nie te wat wonders vandag nie.

Net gou update gee:

Was by Dr Hogewind die Fs - baie baie nice dokter - hy's eerlik en reguit en se sommer dadelik vir jou hoe en wat en wanneer.
Ek is op CD14 vandag en hy't vir my gese my lining is baie dun en daar is nog nie eiertjies vir iemand wat al op CD14 is nie - so hy verwag dis anovulasie. Hy se my eierstokke lyk alles mooi en gesond maar ek gaan volgende Donderdag 20 Mei vir die laproscopy by Kloof. My man het sommer by Genesis vandag ook 'n SA gaan doen en ons kry uitslae so teen Maandag of miskien nog Vrydag het hy gese.

So hy se as alles met hom reg is en ek is reg is dit net 'n kwessie van siklus monitoring met Clomid en trigger shots en problem solved - maar obviously as iets anders fout is sal ons moet sien wat gebeur - so ek is nou baie meer relaxed want nou het ons PVA!!

16 years 4 months ago #19722 by Morgan
M2M jy het seker al gese maar was hy in ICU en vir hoe lank?

Gan jy nog die keer probeer vir VBAC, jou dr het mos gese hy sien nie hoekom jy nie kan nie

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #19717 by Mommy2Monster
morgs - (LANG REPLY) ek het op 36w in kraam ingegaan (so teen 09:00 oggend - was 'n Disndag), hulle het my opgeneem (16:00), gemonitor (toe gesê jammer jy gaan nie huis toe - DH moet maar jou tassie inbring vir jou...'n tassie wat noggie gepak was nie), en BAIE internals gegee (YUK, dit was seer!!), was 1cm ontsluit (onwetend)...dr het later kom check voor hy huistoe is (met sy saal rondtes), toe vir my my meds gegee en 2 x steriods gespuit - verskillende tye ....volgende middag 17:00 ontslaam...en toe moes ek 3 dae later 'n noodkeiser kry omdat lyf baba begin verwerp het...moes gaan vir bloods, my wit bloed selle en lewer funksies het haywire gegaan, ek het begin uitslaan - gelyk soos een wat masels het en my monster het baie min beweeg (tot niks)...maar saam met dit het ek 3rd degree maturation van die placenta gehad (en hy was al grootliks gecalcify...so ek sou in anycase nie fullterm dra nie, want die placenta het nie sy werk gedoen nie)

16 years 4 months ago #19705 by Kriek
Ek is sommer nou lekker jaloers oor Saterdag se koffie, PTA is nie so ver van ons af nie, ek is net nie iemand wat hou daarvan om alleen te ry nie, en my ma en sussie kom ook die naweek kuier

16 years 4 months ago #19701 by Morgan
hehe jys darm lucky om so man te he!

G trek weer jou nighties aan dan join jy ons dalk ook weer

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #19695 by Driekie
Hehehe Morgan - ek dink dit was op die ou einde n 50% storie - n soentjie hier n koffie daar...en hy was oulik!