klippie ek het so boek uit negentien toet uit hier met home remedies vir die huis ek sal bietjie loer wan tdis wat die outyd gebruik het vir iets en alles
mummy - wou nog se met nr 2 is daar geen haas nie - ek het ook nog niks reg nie en scary thought mybe kan al binne vlgnde 3 weke pitch YIKES
ok girl so julle sal nie raai wat gister gebeur het nie - dank die vader ek check unisa gister wnat gewoonlik wag ek tot so sept. om eksamen dates etc te kry
so ons feb eksamens is geskuif na OKT/NOV!!!!!!!!!!! so ek verloor 4mnde se swot tyd sommer oornag grrrrrrrrrrrr maar dis goed en sleg - goeie ding is vir 1ste keer in 2 jaar kan ons des af kry so ek hoof nie te swot nie en ook dan kan ek in jan begin werk soek nie wag tot mrt nie
slegte nuus is dis nou om die draai so ek het net jun om te chil dan moet ek met newborn en all aan swot spring - so mis daai nuwe baba phase grrrrr
maar nou ja life goes on en ek moet klaar maak en werk en kinders groot maak en alles ek kan nie verewig so chat en koffie en popspeel nie