file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 5 months ago #8245 by Nelria
ai jong klippie - dit is nou gedoente jong gaan jy na Pentz toe?

ok dames van dinsdag ek gaan my nr op daai link van ons sit so dan as enigeiemand moet cancel of whatever dan het ons kontak, ek en morgan het reeds nr's geriul en anje ek het jou nr ook :)

anyway ek maak goeie headway met my assignment - wou net incheck en se ek mis julle :)

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 5 months ago #8234 by Lia
Klippie, dit suck !! Jammer man. Maar is dit ok as jou man nie die operasie kry nie, gaan dit nie ander goed veroorsaak nie?

Oom Strikdas se tannies is baie professioneel. Jy het nie nodig om enige iets vir hulle te verduidelik nie, maar om gouer 'n afspraak te kry, sal jy 'n mooi storie moet spin soos Charlaine. Laat sy vir jou 'n datum gee en se dat jy sal haar terug bel om met jou man te bevestig.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 5 months ago #8211 by klippie
Slim plan Hexy!

Ek sal julle laat weet!

16 years 5 months ago #8209 by Kriek
Klippie sterkte, laat weet wanneer jy afspraak gekry het, en veral met die snobs tannies wat die fone antwoord

16 years 5 months ago #8208 by Morgan
my gynie het n vreeslike nice ontvangsdame. Daar was al n paar van die girls op die thread by dr pentz moet hoor hoe is sy ontvangsdame

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 5 months ago #8204 by sexy~hexy
Klippie, se net vir haar jy gaan net gou bevestig of jou man daardie tyd kan afkry. Dan kan jy mos uitwerk of AF gaan opdaag of nie.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 5 months ago #8203 by Kriek
Hallo julle almal. Ek is maar lekker besig vandag, kom net gou hallo se. Ek het net weer hier en daar iets gesien so nie eers alles opgevang nie.
M2M, dis wonderlik as jou seuntjie self besluit het hy wil nie met sy doek aanslaap nie, dit wys jou dan net hy is reg, jy sal dalk so gou as moontlik hom van die drinkgoed moet afkry deur die aand. Ek sorg net dat my seuntjie na 6 niks meer drink nie en dan maar gaan piepie voor hy gaan slaap, hy kry maar nog sy glipsies, maar ek dink dit is maar normaal dat dit gaan gebeur. Divan het op 3jaar en 7 maande besluit hy wil nie meer doek dra nie, en n week later toe is hy af van die aand doek. Ek het ook n waterproof matress protector op, by Mr Price gekoop vir R160, jy kan hom in die wasmasjien en tuimeldroer gooi. Die sticker storie werk ook, dis hoe Divan van sy dag doek af is, vir elke keer wat hy self gaan piepie het kon hy n sterretjie plak en vir elke poo kon hy 2 plak, en as hy 3 sterretjies gehad het, dan het hy n sweetie gekry.