file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 3 months ago #63041 by klippie
He he VB, ek en DH ook lekker in mekaar se hare gewees die naweek....ons is baie opgestres oor alles.....

Handjie is glad nie seer nie, net vrek ongemaklik met die gipsie. Ek het nou so manier van tik aangeleer soos mense wat links is skryf - ek draai my hand so onderstebo en tik dan van die kant af....dis nou bietjie vinniger!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 3 months ago #63040 by Ansa_S
Klippie is so bly vir jou dat die PVA nou aan die rol is!

G baby ek het ook al baie gewonder wanner presies is nou dag en en nie, want elke dokter se anders!

So die timing ding confuse my as mens nie die ov kit gebruik nie, so dis hoekom ek nou net gaan op "lus" en nie "moet" nie! :blush:

VB dit was erg om haar reaksie te sien en toe besef ek ek het presies net so gereageer, veral na die 2de miskraam! En mens vergeet soms van jou man se pyn ook! Maar toemaar ek het ordentlik opgemaak omdat ek hom so jammer gekry het! :blush:

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

16 years 3 months ago #63039 by VB2010
GBaby hou duime dat jou hubby ook van die kombi hou, bly om te hoor die kiddies is almal gesond

ons het 'n vieslike wind wat waai vandag en dit lyk asof dit wil reen

File Attachment:

File Attachment:

TTC 1ste LO vanaf 2006
1ste Rondte Fertomed 10 Mei (50mg)
2de Rondte Fertomed 11 Junie (100mg)
3de Rondte Fertomed 13 Julie (100mg)
Bloed Toetse 13 Mei
HSG Toets 14 Mei
Taking a break....

16 years 3 months ago #63035 by G Baby
Hallo klippie,bly af het begin,ek hoop en bid saam jou dat als sal uitwerk en dat iui suksesvol sal wees. Sterkte met als!

16 years 3 months ago #63034 by klippie
Wow, G, kan nie glo hy's so soet en maklik nie!

FX FX FX vir die kombi!

16 years 3 months ago #63032 by VB2010
Ansa *hugs*
ek het ook gister weer marley & me gekyk, en na my en hubby se uitval vrydag en ons was gister nog nie lekker op speaking terms nie EN ek was alleen by die huis toe tjank ek vir 'n vale! selfs my ou poodle het saam gesit en tjank

klippie hoe voel die hand?

File Attachment:

File Attachment:

TTC 1ste LO vanaf 2006
1ste Rondte Fertomed 10 Mei (50mg)
2de Rondte Fertomed 11 Junie (100mg)
3de Rondte Fertomed 13 Julie (100mg)
Bloed Toetse 13 Mei
HSG Toets 14 Mei
Taking a break....

16 years 3 months ago #63029 by G Baby
Hallo julle,het so bietjie probeer opvang...
Morgs jou fotos is regtig pragtig,dankie dat jy opgesit het-hoe gaan met carli?
nelria-hoe gaan met Xen en sussa?
Cornel-bly als is ok,het gedink daai is net implantation bleeding,ek het dit ook gehad met die swangerskap. Maar mens skrik maar nogsteeds.
VB-arme mense,ka nie glo mens kan so gemeen wees nie.
Tienka-min dae vir jou oor,kan nie glo jy is al 37 weke nie,ek hoop jy kan ook so bietjie afslag kry soos ek...
Ansa- hou duim vas dat die jou maand ook sal wees!
net vir interesantheid,my gine s? dag wat jy die swaarste vloei is dag 2 van jou siklus.
Hallo driekie-sterkte met Dh wat siek is.

Gaan goed by my,De Nys het gisteraand 10 uur gedrink en toe geslaap tot 4uur vaoggend,vinnig gedrink en weer geslaap tot 7 uur. sover kan ek nie kla nie,winde kom maklik uit en hy slaap goed.
My een bors en tepel so bietjie seer vandag,die mannetjie suig omtrent sterk. ek sit maar bietjie bepanthen en lansinoh op.

Ek gaan nou die nuwe hyandai kombi test drive-ons x-trail is regtig te klein vir 3 karstoeltjies agter in. Hopelik ry die kar lekker vir my man ook,sal so help want met die drie stoeltjies agter in,is daar regtig net mooi plek vir niks.
Hou duim vas!!!

Koud vandag hier,darem is kids gesond.