Jooste, lees ek reg dat jy weer 'n BFP het? Ek gaan my knieë deur bid vir 'n sticky bean vir julle hierdie keer! Ek kry sommer hoendervleis! Dankie, ja, party keer moet ek myself nog knyp - dit voel nog so onwerklik - na vyf jaar se sukkel en 13 (!!!!) IVF's is ons so geseën met hierdie tweetjies. Jy sal dalk lag, maar ek sukkel nogal self om hulle uitmekaar te ken - en ek is die ma!!
Lise, welkom hier, soos Stella ook gesê het, hierdie thread is nie eintlik meer aktief nie, maar dalk kan julle nuwe dames weer voort gaan met die thread - sien dit is al klaar jy en Mommiez. Sterkte met jou pad, dit is nie maklik nie - ek hou duimvas dat IVF sommer vinnig vir julle sal werk. En ek dink regtig ek is die uitsondering met 13 IVF's - die oorgrote meerderheid van mense kry darem hulle BFP's voor dan!
Stella, dankie ja, slaaplose nagte is nou seker maar deel van ons lewe! Ek is op 'n meelingmammas-groep op What's app en almal beveel hierdie wonderlike sleep couch aan - ek wag nou net dat hulle gekorrigeerde 6 maande oud word, dan sal ek haar uit kry, want hulle moet eers self hul dummies in hul monde kan sit. Maar dan weer, my dogtertjie het so sleg tande gesny en daar is nie "sleep couching" vir eina pyn nie!
Mommiez, welkom hier, soos bo gesê vir Lise, dalk kan jy en sy hierdie chat verder vat en hopelik join nog 'n paar dames julle op die TTC pad. Anders kyk by die Engelse thread, ek dink hy is meer aktief. Sterkte met julle pad vorentoe. My man het altyd vir my gesê ons pad vat nou wel 'n bietjie langer as ander mense s'n, maar ons sal wel daar uit kom.