Hallo julle,
Wow julle was almal baie stil. Maar met al die goeie nuus wat ek nou gelees het was die lang stilte beslis die moeite werd.
Baie geluk met jul dogtertjie Lynkie. So bly julle het uiteindelik julle bondeltjie vreugde gekry. Geniet haar as jy jou oë uitvee wil sy nie meer mamma se baba wees nie maar 'n groot nooi.
Zarah, Zarah, Zarah ek het jou post twee keer gelees net om seker te maak ek lees reg. En daar word jy toe sommer met tweetjie gebless. Baie geluk met jou swangerskap. Ek wens jou 'n baie gelukkige en gesonde swangerskap toe. Dit voel nou nie so nie maar jy sal sien hoe vinnig vlieg die tyd en een van die dae huil daai twee kleintjies jou deurmekaar

.
Geluk aan jou ook Stellak. Jammer oor die miskraam maar eks baie bly jyt weer so vinnig swanger geword. 'n Happy & healthy 8 maande aan jou ook.
Dames julle het almal my naweek gemaak met al die goeie nuus. Ek moet nou celebrate (Zarah moenie worry nie ek sal namens jou 'n paar glase leegmaak).
Vat dit rustig en geniet die naweek. Hoop julle is van nou af nie meer so stil nie