file Mommies - April 2014

12 years 11 months ago #243556 by Izzels1
Replied by Izzels1 on topic Mommies - April 2014
Hi Julle,
Jammer ek "intrude" op jul groepie.. Eks "next door" by Feb 2014 mommies :-) Ek volg so nou en dag wat hier ook aangaan.. PS Stella, baie geluk met jou swangerskap! Ek en jy het saam miskraam gehad in Meimaand en was albei in Des 2013 groep. Gelukkig het ons darem nou beter verjaarsdae vir ons kleintjies :-)

SANTIE, ekt gelees van die toetse wat jy dalk nou moet doen. Die fetal assesment scan gaan niks kan optel as die 'n chromosoom afwyking is nie, dit is waarvoor die bloedtoetse daar is, hulle interpreteer die bloed wel en vat dit van daar af.. maar jy weet dit seker. Wat ek wel wou kom se is dieselfde as wat Justine opgebring het.
Ek woon in die Kaap en het my 12w en 20w sonars by fetal assesment gehad. Daar het die sonograaf BAIE in detail vir ons verduidelik wat ons opsies is indien bloedtoetse terugkom met iets soos wat nou met jou gebeur het. Amnio is verseker nie jou enigste opsie nie. Die ander toets wat Justine van gepraat het was ook voorgestel vir ons. Enige iemand kan dit laat doen, nie net mense wat "high risk" swangerskappe het nie. Die enigste probleem is dat die toets vreeslik duur is - R8000 en jou medies gaan dit heel moontlik nie cover nie.
Die belangrikste is: Dit is non invasive. 'n gewone bloedtoets, maar toets die DNA en gee ek dink 'n 99% akurate uitslag. Nie net 'n 1:2000 of so nie.
My gynae het toe ook op 23 weke met ons gepraat oor die toets en is baie "vir" dit.

Hier is die link na fetal assesment se website waar hul die toets verduidelik:
fetalassessment.co.za/?page_id=619

Ons sal NIE die toets laat doen nie, aangesien daar nie iets opgetel was in my sonars of bloedtoetse nie. No reason for concern. maar ek dink wel as ek in jou posisie was, sou ek daarna gekyk het. Weereens dit is VREK duur en natuurlik bly dit julle besluit.
Ek het al 2 miskrame gehad en was by 'n fertiliteits kliniek om swanger te raak met hierdie babatjie, so ek begryp die erns van die saak.

Vra jou ginekoloog bietjie uit hieroor en hoe die twee vergelyk.

Sterkte!
xxx

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 11 months ago #243550 by MommyMe
Replied by MommyMe on topic Mommies - April 2014
Hallo everyone

Sorry I've been so quite, my colleagues husband passed away on Friday evening, so she is off for a while to come and its been hectic with another colleagues already on maternity leave.

Makat, Jay, I know the feeling. Instead of getting very emotional (sometimes do) I get very angry or worked up very quick. Lot of stress at work and morning traffic. normally I could not care less.

Santie, sterkte vir Vrydag, als sal goedgaan en jy sal weet watter besluit om te neem. Ek kan glo dit is nie maklik nie, so ons dink baie aan jou.

As dit vir jou enigsins hoop gee, een van my base se vrou het ook 'n tweeling verwag en ongeag of dit 1 of 2 babas is. hulle telling vir Downs was baie hoog en weereens maak nie saak wat dit was nie,hule telling was ook hoog, toe het hulle 'n paar keuses gehad en besluit om als net te los dat dit vanself gebeur. Hulle het 2 pragtige gesonde seuntjies gehad. Mens kan net vertrou en ek glo ook nie die Here sal vir jou iets gee wat jy en jou man en gesin nie kan hanteer nie.

AFM: I have been getting my regular (pre-pregnancy) headaches again as from Saturday, so hoped it was gone. I think it could be a muscle that's out of place,but not sure if one can still visit the chiro at this stage?
MS starting to fade and even though I took vitamins yesterday,still seem to be fine. yesterday at work felt like I am going to faint. don't know why. just had to sit en breathe deep in and out. Feeling odd and weird symptoms. but trying to keep all positive and pray all is fine until next scan that's only in November -2nd week.

Going home now. had enough of this day!

Have a lovely evening ladies and keep strong

:heart:

Twin angel baby girls born and went to heaven

File Attachment:

File Attachment:

12 years 11 months ago #243542 by StellaK
Replied by StellaK on topic Mommies - April 2014
Good afternoon ladies,

Makat, Jay, hope the emotions does not play around with you to much.

Santie, jy moet sommer baie oplees daaroor voor vrydag, dat jy baie vrae kan vra.
ek hoop regtig dat die dr vir julle goeie antwoorde kan gee

hallo to all the other ladies.

AFM, today was the 1 day in 6 weeks that i was not tired :woohoo:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 11 months ago #243536 by Makatk
Replied by Makatk on topic Mommies - April 2014
@Jay, I also thought maybe i am having a girl :P :P but time will tell.

Good day to all mamas.

12 years 11 months ago #243517 by jay
Replied by jay on topic Mommies - April 2014
Santie, i don't know what to say, but i know of miracles that have happened. If i was in your situation, yes i would get second opinion, but i'd have the baby no matter what, cause you'll always keep on having the what if i had kept my baby. Do a lot of reading/research if the results is the same, prepare yourself, get support. Will keep you in my prayers.

MakaTK, that makes the 2 of us on being emotional. i think i am having a girl, cause i never had all these emotions crying for no reason with my son. Like last night, i watched my fav soapy at 9, i get to bed 9:30 hubby is sleeping slanted, i had to wake him cause i can't get in. He says i am disturbing his sleep, i started bursting into tears. This is not me at all.

To all the other ladies, stella, gogga, wina,mommyme, hope you are having a great day.

Today i am feeling much better. Yesterday i should have gone for my appointment, but i cancelled cause i wanted hubby to go with. So will be going next week Monday. Workwise it's still the same, but i am not going to dwell on everything, with the hormones going up and down. I will try to keep my cool. This morning i decided that the boss needs a reminder, cause i am due for the increase, said it in a nice way.. Just following on the progress of the increase... She said, i must not worry, she has not forgetten me i must just be patiant. When the increase takes place it will back date as at 1/10.
And they are retrenching, they already let 1 guy go. So will see what happens

Been ttcing since May 2011
BFP 30 July'13

Ahlula born 17 Mar 2014 via Cesarean

Kuyakhanya born 07 April 2009

12 years 11 months ago #243497 by sterretjie
Replied by sterretjie on topic Mommies - April 2014
Jong Santie, ek is bly jou gemoed is rustig jong!!!! Sterkte en julle sal weet wat die regte besluit is!!!!

12 years 11 months ago #243495 by Santie
Replied by Santie on topic Mommies - April 2014
Hallo almal B)

Baie dankie vir almal se ondersteuning gebede en advies. ek waardeur dit opreg.

Ek en my man het besluit om Vrydag die Gynie te gaan sien en mooi uit te vind presies wat dit beteken vir ons ongebore baba. Aangesien hy se dus nie downs of spinal bonafida nie.

Kan julle glo hy het sommer alklaar vir my 'n afspraak gemaak om die amnio te he. Hy gaan vir my hoor. Dus my keuse en ek wil dit nie doen nie. Maar vir my man se onthalwe sal ek dit oor weeg nadat ek al die nodig inligting gekry het.

Ek voel net die kind is n wonderwerk van die begin af. Die Here wou he ek moet sy mamma wees en ek wil nie iets doen om dit te belemmer nie. Na my laaste scan het ek alklaar baie lief geraak vir die kleintjie, al is hy 'n klein baklei gat.

Baie dankie weer eens, julle is almal goeie vriendinne. Ek voel baie trots om sulke klomp amasing mense te ken... :heart: :heart: :heart:

Groete,
Santie B)