file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #24093 by Lia
Nee, Ansa, ek is oortuig jy gaan voor my swanger wees, maar ek is kort op jou hakke.

Ek het opgehou tel die maand, maar ek dink ek is omtrent op CD35 / CD36, sal vanaand die kalender gaan check. Het maar ongereelde siklusse, maar ek dink AF sal seker in volgende week of so begin.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #24092 by Morgan
Anje dis sulke goeie nuus!!!! ai vandag is rerig n goeie dag vir ons girls.

Ek het ook swanger geword met fertomid en toe later die progesteroon. Wil net gou vir jou noem, Dr Roodt het my eers op progesteroon gesit na daar n hartklop was.

Anje ek het net folic acid gedrink en toe ek swanger was het ek daai centrum materna gedrink, ek stel voor jy begin nou al daarmeer, op die bottel staan dis vir vrouens wat probeer swanger raak, swanger is en borsvoed. So hy sal als in he wat jy nodig het.

WHOOP WHOOP!!! hier kom nog n BFP

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #24089 by Dassie
Dis goeie nuus Anje! Een van die dae het jy 'n BFP. Ek dink die disprin gaan ook 'n groot verskil maak, het al daarvan gelees.

Ek drink Pregnavit. Dit bevat alles wat mens nodig het. Jy kan miskien 'n ektra B-complex vitamin drink, want een van die B vitamines help met progesteroon. En miskien ekstra folic acid wat baie belangrik is in die eerste paar weke.

TTC first LO since April '09.
MC - June '09.
BFP - 26 May, Alle eer en dank aan God!
Baby boy born Jan 2011!

16 years 4 months ago #24088 by Ansa_S
Anje ek is baie bly dat daar nie ernstige fout is nie. So lyk my ek en jy is in dieselfde bootjie met die 2 mc's en nou is dit clomid en progrestoroon!

Wanneer is jou CD1?

Ek glo met my hele hart dat jy ons volgende suksesverhaal gaan wees!

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

16 years 4 months ago #24080 by Lia
Ok girls, het met Dr. Pentz gepraat, behalwe my ongereelde siklusse en my 1 polisistiese eierstok, is ek heeltemal normaal. Dr se as ek nou weer op CD 1 is moet ek hom skakel vir medikasie om te help swanger word en om baba te hou, maw clomid / generies en progrestoroon.

My man is bly maar effens ongelukkig, want ons het progrestoroon met laaste een begin drink toe ek skaars 3 weke swanger was en dit het nie gehelp nie. Dis vir hom moeilik om te verstaan dat moontlik was daar maar net fout met beide swangerskappe, wat nie een van ons se skuld was nie, natuur het sy gang gegaan. Die statistieke se 1 uit elke 4 vrouens het 2 miskrame voor 'n gesonde swangerskappe en ons is seker maar 1 van daardie 4. Maar ml is darem positief en reg om weer te probeer.

Dr Pentz het wel voorgestel dat omdat ek geneig is om swak bloedsloop te he dat ek 'n kwart disprin moet begin drink.

So daar is dit, ons gaan weer vir 'n pil baba probeer.

Ok, so wat drink julle almal en wanneer - ek meen nou soos folic acid, staminogro ens.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 4 months ago #24072 by Ansa_S
Morgan as jy nou net in Thabazimbi gebly het kon my ma jou spoegdoeke borduur het, sy het sommer 2 borduurmasjiene en het duisende duisende prentjies, en kan naampies ook opsit!

My baba's gaan sommer baie spoegdoeke met name ophe! Sommer waslappe ook!

File Attachment:

File Attachment:

16 years 4 months ago #24070 by Ansa_S
Paisley kan jy asseblief nou 'n foto opsit!

Al is dit die een van jou maag! HE he he

File Attachment:

File Attachment: