file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #19003 by Tienka
More almal, Hexy hoekom het jou gynie nie die sist verwyder nie?

Marie, hoop jy voel gou beter.

Ella, ek sou ook slapies getel het as ek jy was

Nelria, baie bly jy het jou baby shower geniet, dis darem so 'n lekker bederf!!

As ek iemand uitgelos het - hallooooooooo

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #18995 by Nelria
marie - vertel bietjie wat dit is?? want vix het dit gedoen laas maand en swanger geword op dit wat nogal great is want sy en man sukkel maar met tye en hoeveelheid bd's in maand en 1ste keer op daai plan toe werk dit - so wat is dit?

g - ek het stunning goods gekry, morgan het vir my die super cuteste eendjie kombersies gegee nou gaan zen en carli matching wees so as ek en morgan playdates in public gaan almal koer en ka LOL

dan het ek ook doekorganiser, speelgoed, boekies, rattles(1 v mr price so hout 1 te stunning), wipes, lotions potions, klere, bere, te cute monkey pj's(morgs)socks en baie bersies

my ma het vir hom beer gemaak - STUNNING en skoonma het 'n kombers en stuffed hondjie gebrei - SO COOL - so nou het hy 'n collectors item van beide ouma's

lea het ook destyds die kombers gekrei so hulle altwee het personals en my ma het weer haar dooprok gemaak so sy het iets special

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #18993 by sexy~hexy
Vertel my ook wat is die "sperm meets egg" plan?

Hi Nelria...jy moet erens foto's opsit van die babyshower :) Ek en jou skoonsus het lekker gekuier, Jayden is deesdae onmoontlik, so ek het my hande vol met hom gehad. Haar dogtertjie was baie skaam en het heeltyd by haar gesit LOL Sy het gese jou broer swot nou, maar as dit rustiger is, gaan ons beslis 'n braai reel dat die mans mekaar ook kan ontmoet.

Jong...weet nie of ek nou al wil BD nie :S My maag is nog baie seer en gevoelig LOL, en steke kom eers vandag uit. En wil eers by gynie hoor hoekom het hy nie die sist uitgehaal nie. So na vanmiddag sal ek hopenlik weer weet wat aangaan.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 4 months ago #18990 by Morgan
nelria bly jy het dit geniet! haha lea het verseker! daai boetie van jou wie se huis dit was, het hulle net die 2ling dogtertjies? Daai 2 lyk darm baie soos jy!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #18988 by Morgan
nee marie nog nooit daarvan gehoor nie!! wats dit?

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #18987 by ella~bella
Hey! More al die dames!!!

Ek dink ek gaan vandag bietjie tyd kry om met julle te chat! Ek het dit so baie gemis!

Naweek was lekker rustig gewees, ek en DH het net gechill... iets wat ons maar nou moet geniet terwyl ons nog nie kinders het nie.

Verder is ek soos 'n kind wat slapies aftel vir ons Vic Falls & Chobe trippie.. Donderdag is Hemelvaart en nog 'n publieke vakansiedag in Botswana, so ons maak sommer lang naweek daarvan!!

Ek weet in my hart dat daar baie goeie nuus van julle girls gaan kom sommer binnekort! Hou net moed en glo en vertrou ten volle dat ons almal beskore is om ouers te wees!!!!

FS: Dr Siebert @ Aevitas Clinic

Oct10 - IVF#1 - BFN
Dec10 - IVF#2 - BFN
Apr11 - FET#1 - BFN

POA - IVF#3 - Jun11

16 years 4 months ago #18985 by Nelria
more more dames

hexy - ja dit was ek wat binne 2 weke na my lap preggy geword het en dit met 1 eierstok en ons nie eers getime nie want gedink moet 6 weke wag vir alles setle - maar toe nie so ek stem begin sommer nou met elke 2de dag alles is nou skoon en vars en daai sperms kan hulle job doen

sexy - vertel bietjie het jy en my skoonsussie lekwa gekuier? het julle kiddies saam gejol?

g- jou moedersdag klink heerlik ons was saam vriende vir breakfast hy het 30 geword so dit was lekwa outing

Wow girls my babyshower was STUNNING!!!!!!!!! sooooooo baie moeite gedoen met decor, kos, pressies, games etc an wow wat 'n klomp wat opgedaag het - morgs, en anje dankie julle 2 dit was sooooo lekker om julle te sien en ek sien julle nou as deel van my vriende so ek wou julle graag daaar gehad het :)

ek het nou so so baie so sal vandag uitsort en was dat ek dubbels kan begin exchange vir nitty gritty wat ek nog kort soos changing wedge en bottles, dummy chain etc so ek is super opgewonde om finally te organise

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: