Goeie more, julle wonderlike dames
Ek het nie alles gelees nie, defnitief te veel, het hier en daan raak gevat
Nel, ek is baie bly jy het jou babyshower geniet
Ek sal ongelukkig nie Saterdag daar kan wees nie, het reeds ander planne.
Hexy ek is bly jy voel beter, hoor maar wat se dokter vandag oor daai syst.
En ons naweek was great, die weer het baie mooi saam gespeel, behalwe vir gister, maar ons het dit oorleef.
Vrydag oggend 6 uur vlug gevat, die besigheids man voor ons was nie baie impress met William nie, maar wat kan ons doen.
Het Simon Stad toe gery, en daar na Boulders Beach gegaan en W het die penguins geniet. Is daarna Houtbaai toe, waar osn toe slap chips by 'n cafee gekoop het, en was ek siek, ek was amper dood. William het nie geweet wat met sy mamma gebeur daai aand nie.
Na Houtbaai was ons op na Tafelberg, en ons het dit ook baie geniet.
Natuurlik sit ons toe bietjie in die Kaap se verkeer vas oppad Blouberg Strand toe, maar ons ook toe verby dit.
Is toe Saterdag Stellenbosch toe, was eer Oom Sampie se Winkel toe, het lekker KOnfyt gekoop, daarna was on Butterfly World toe, en was dit nou vir jou 'n belewenis, dit was regtig die moeite werd, en W het dit ook baie geniet.
Later is ons toe Spier toe, wat ons toe na die Cheethas gaan kyk het, en lekker piekniek daar gaan hou
Sondag was ons V&A waterfront toe, Aquarium toe, en het daar toe middag ete ge-eet, het toe later Sea Point to gery om die Stadion te gaan kyk. En van daar af is ons toe lughawe toe, en ons vlug was met 35 min vertraag.
Ons was so 22:30 by die huis, het gou alles uitgepak en gaan slaap, maar ek is lekker moeg vandag, wens ek kan net in die bed gaan klim, ek voel ook dat ek is besig om verkoue te kry.
William is ook bietjie siek
Julle moet 'n lekker dag he, moet bietjie werk opvang en da praat ek weer later