file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #19077 by Lia
Hi Ansa, jong ek weet nie, ek dink more is beste bet vir dag 1.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #19072 by Lia
Sjoe, jy is gelukkig, miskien begin sy jou gesig nou erken.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 4 months ago #19063 by Ansa_S
More almal,
Uiteindelik kry ek gou 'n tydjie om in te loer, het nie tyd om als op te vang nie.

Ek het vrydag klaar gemaak met die provera, ek het gisteraand net voor ons gaan slaap het Af haar neus gewys, dit was nie spotting nie, daar was baie toe ek afvee, maar nou is die ou lady weer missing vandag.

My siklus het dit gedoen nog omtrent altyd, 1 dag hier dan een dag weg en dan kom sy weer vir haar verblyf, maar nou weet ek nie met die clomid nie, meot ek tel van gister af of moet ek wag tot sy ordentlik kom????????

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

16 years 4 months ago #19060 by Lia
Morgan, ek kan nie wag nie, ek hoop ook eintlik ek kry die uitslae hierdie week.

Julle preggy girls se tyd raak nou min, kan nie wag om te sien wie is eerste nie.

Hierdie gaan ook 'n opwinde week wees, die FS afsprake begin hierdie week!!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 4 months ago #19056 by Morgan
ja maar al die klein babas was seuntjies... was so opgewonde toe nelria se ons kan lea wen.. daai kiddie se skaam smile onder daai dummy is te cute vir woorde. Ek sien sy is darm nie meer te skaam vir my nie, het my n cupcake gebring om die papier af te haal.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #19050 by Lia
Ja, die tweeling is baie oulik en hulle lyk regtig net soos jy. Vriendelik en wil met alles help. Ek vrek oor die grys beertjie en die kombersie - dis so original - nie iets wat enige iemand het nie. En al die babas en kindertjies wat daar was, was so cute - het my net broeis gemaak.

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 4 months ago #19049 by Nelria
G - I know ek raak ook super nervous met die itty bitty stuff en ek en brett spot gereeld wat se aanpassing so klein pap dingetjie we gaan wees man oh man die nerves skop nou in :)

g - ek koop nuk se chain vir R50 lea het destyds haar nefie sin ge-erf en sy dra die ding nog elke dag al vir 15mnde en hy het nog nooit gebreek nie - maar sy is al deur 3 no-name brands wat ek gebruik het as nuk vergeet word of so en hulle hou net 2 weke grrrrrrrr maar sal baby sense sin check vir intersantheid

die botteldroograk wat ek gesien het vir R60 lyk ook na solution dis van dischem so groen ding met sulke rooi pypies op? anyhoe dan kan ek bottles was en lea sin direk droog en van daar kry - en dan is my sterilizer wee oop want ek gebruik milton vir 1ste 6mnde en los sommer in water 24hr

as for changing mat dis sommer die plastiek 1 R50 vir ons kamer waa hy gaan slaap en dan net paar cheap bottles en nog winged teats (ek vermy brands te duur) dan dink ek is ek set vir boetie :)

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: