Hallo Driekie, ek weet net van die brief en het dit gelees maar die storie rondom dit weet ek nie, het ook nie lus om op te vang nie so jy kan met my chat!
Genade 'n vrou is darem maar 'n snaakse ding. Ek wil bieg hoop jul verstaan....
Is soooo ongelooflik bly vir Hexy en Cornel en ek verstaan Cornel se situasie so goed omdat ek ook deur 2 miskrame al is. So ek is ongelooflik bly. Ek het nog nie een dag gehuil na my 2de miskraam omdat ek nog nie swanger is nie, wel oor siklus wat weg was, maar vanoggend na Cornel se goeie nuus toe bars my seer oop en ek tjank sonder ophou.
Het dadelik na haar man se brief gelees het kamer toe gegaan en in my bed geklim, die Bybel gevat en gelees. En toe doen ek 'n gebed vir almal van julle wat al swanger is, die vrese wat daarmee saamgaan en ek bid toe vir ons almal wat elke oggend wakker word met 'n behoefte aan 'n verbondskindjie.
Het gelees van die Heilige Gees, dat ons eer ware Christene kan wees as die Heilige Gees in ons woon, ek het gevra dat God die Heilige Gees na elkeen van ons opnuut sal stuur en ons moederskote sal seen en ons baarmoeders sal seen en regmaak sodat God sy verbondkindertjies aan ons kan skenk en toevertrou om hulle volgens sy Wet op te voed en groot te maak!
So nou voel ek sommer beter!