file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 2 months ago #69329 by Mommy2Monster
more julle

ai hexy! snaaks dat jou dr so maak, want my medies dek ook net twee (meeste medies dek net 2), die gynie charge net vir twee, MAAR hy doen elke keer wat ek gaan 'n sonar.

morgs carli is te pragtig en oulikies, ai mommy ek kan nie wag vir my mannetjie om te kom nie!!! ek wil ook nou begin pop speel!

drieks my ou monstertjie lyk seker soos die oros man so warm trek ek hom aan. shame daai arme ou kiddie, ek sal so ma sommer 'a piece of my mind gee' sê haar reguit haar kiddie kry koud of sy dit nou wil hoor of nie!

EN boeta weeg 2.1kg YAY!!! :woohoo: :woohoo: hy't baie mooi gewig opgetel (maar is nog bietjie aan die klein kant sê dr). ek het nog genoeg vrugwater en my cervix is nog lank en toe, wat beteken baba het nog nie gesak in my bekken nie (hy lê met sy kop op my een heup been). dr het gesê ons sal met my volgende afspraak kyk hoe lyk dinge (internal op 37w) en of die mannetjie al mooi ingesak het. ook sê dr as dit 'n keiser is sal hy dit eers vir my op 16 Aug doen (wat my due date is, ek het hom gesê ek wil nie hê baba moet vroeer hier wees as mens dit kan help nie). en dr het ook gesê dat as ek normaal gaan probeer vermoed hy ek gaan overdue gaan agv grootte van baba. hy vermoed dit sal dan eers die 22 Aug wees...so lyk my ek gaan nog LANK 'n preggie fairie wees hehehe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 2 months ago #69328 by Morgan
Hexy baie bly jy voel beter. Meeste mediese dek net 2 2D scans. Nou wat in my geval gebeur het was my dr doen mos die 12weke en 22weke fetal assessment, so toe sit hy daai 2 deur as n 2D scan en doen die ander verniet.

Die 4D scans is nogal duur. So R750 maar dit hang ook af waar mens dit doen, pietersburg vra maar R180. Hoor ook by die hospitaal baie keer kry mens daar n verniet een as jy jou bed boek.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 2 months ago #69327 by Mommy2Monster
more julle

ai hexy! snaaks dat jou dr so maak, want my medies dek ook net twee (meeste medies dek net 2), die gynie charge net vir twee, MAAR hy doen elke keer wat ek gaan 'n sonar.

morgs carli is te pragtig en oulikies, ai mommy ek kan nie wag vir my mannetjie om te kom nie!!! ek wil ook nou begin pop speel!

drieks my ou monstertjie lyk seker soos die oros man so warm trek ek hom aan. shame daai arme ou kiddie, ek sal so ma sommer 'a piece of my mind gee' sê haar reguit haar kiddie kry koud of sy dit nou wil hoor of nie!

EN boeta weeg 2.1kg YAY!!! :woohoo: :woohoo: hy't baie mooi gewig opgetel (maar is nog bietjie aan die klein kant sê dr). ek het nog genoeg vrugwater en my cervix is nog lank en toe, wat beteken baba het nog nie gesak in my bekken nie (hy lê met sy kop op my een heup been). dr het gesê ons sal met my volgende afspraak kyk hoe lyk dinge (internal op 37w) en of die mannetjie al mooi ingesak het. ook sê dr as dit 'n keiser is sal hy dit eers vir my op 16 Aug doen (wat my due date is, ek het hom gesê ek wil nie hê baba moet vroeer hier wees as mens dit kan help nie). en dr het ook gesê dat as ek normaal gaan probeer vermoed hy ek gaan overdue gaan agv grootte van baba. hy vermoed dit sal dan eers die 22 Aug wees...so lyk my ek gaan nog LANK 'n preggie fairie wees hehehe

16 years 2 months ago #69325 by Lia
More more dames, ek sukkel al heel oggend om te kom hallo se.

Morgs, Carli is te pragtig !!

Hexy, dankie tog dis nie ernstig nie.

Marie, hoe voel jy? Enige MS al? Jou scan kom ook nou vinnig nader.

Hoe gaan met julle ander dames ? Strikkie, Drixter, enige tekens van AF? Ek hoop regtig nie so nie.

Girls, ek se gisteraand vir my man, ek dink hierdie baba sit, ek het gistermiddag tot gisteraand sulke snaakse tipe krampe gehad, moeilik om te verduidelik, my hele pelvis area was sensitief ook. Ons wou van medies verander het, maar gaan nou maar vir eers daarop bly tot ons weet of ons wel swanger is en dan sal ons bly tot na geboorte, want ons plan laat 6 scans toe, maar dis baie duur.

Julle moet almal 'n lekker dag he !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

16 years 2 months ago #69321 by Cornel
Julle ek wil vanoggend met julle deel hoe ek voel:

Vanoggend voel dit regtig of ek depresief en bang is....Ek wil nou weet of als okay is met baba,moenie my verkeerd verstaan nie,my geloof en hoop is baie sterk......ek voel net BANG!

Seker maar die duiwel wat weer vanoggend op my skouer sit!

Ai julle wat kan ek doen om beter te voel,ek wil nie vir almal hier wys dat ek bietjie benoud voel nie.....Hulle kan tog so vinnig stres......

Jammer as dit klink of ek kla,maar ek voel maar net vanoggend af en bang.....

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

16 years 2 months ago #69315 by marie r
More aan al die dames.

Hexy die meeste van die mediese fondse dek net 2 scan's. Maar die meeste dokter's doen met elke besoek 'n scan. Weet nie hoe kry hulle dit reg nie.

16 years 2 months ago #69295 by Cornel
Hexy ek kyk gou jou pm!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......