× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 7 months ago #255376 by Meisiekind
Sterkte met die pyne Fairymommy. Dis darem nie 'n hoë dosis nie, so ek hoop die newe effekte behandel jou goed.

Nunukie, dis nou vir jou 'n vraag. Ek het altyd gedink hoe kan mense nie wil toets nie, maar na die afgelope jaar verstaan ek heeltemal hoekom mense nie wil toets nie, veral POAS. Terwyl AF wegbly en daar geen negatiewe toetse is nie, het mens nog daai hoop in jou agterkop van "sê nou maar net dis 'n BFP". Ek het nie raad nie - my logiese kant sal sê wag eerder nog 'n paar dae want ons weet mos hoe PCOS met mens kan mors. Maar as ek in jou skoene was sou ek gebrand het van nuuskierigheid. Weet jy verseker wanneer ovulasie was (doen jy temping of so iets)? As dit meer as 16 dae terug was sou AF seker al opgedaag het, wat beteken jy't goeie rede om te toets. Laat weet wat jy besluit het. Dink aan jou. :heart:

En ek sal jou raad vat en goed uitrus voor ek terug gaan werk toe. Ek wil nog altyd baie slaap en my spastiese kolon pla erg as ek enigsins gestres raak, so ek reken my lyf kort nog baie rus. Ek dink nie mens besef regtig watter skok enige operasie vir 'n mens se liggaam is nie.

Lekker week vir julle almal!

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 7 months ago #255365 by Nunukie
Hallo almal

Hoop julle het 'n lekker naweek gehad.

Meisiekind - Bly jy voel beter. Ek was ook 3 weke afgeboek en ek het HELE 3 weke gerus. Ek net geredeneer ek het so lank gesukkel om swanger te raak...ek gaan nie probeer sterk wees en vroeg teruggaan werk toe en dan net dalkies iets verkeerd doen en dan weer als opneuk nie....RUS RUS RUS!!!

Tanzie - Jong kom so gou moontlik by die dr uit. Soos Meisiekind se, is bruin spotting baie normaal, maar in my geval was dit 'n miskraam. Wees maar liewer oor versigtig. Ek hoop dat als goed gaan en dat jul sommer 'n lekker sterk hartklop sal hoor vandag.

Fairymommy - sterke met die Fetromed cycle...hoop geen newe effekte

So, volgens my "Period Calender" app op my selfoon, is ek 2 dae LAAT!
Nou is die vraag...moet ek nou al POAS????????? Ek haat daai goed. My kanse is 0-5% om natuurlik swanger te raak... wat is die kanse? Ek was gereeld met AF vanaf die miskraam. So 28 - 32 siklusse. Voor dit was ek NOOIT gereeld nie en het tot 90 dae gedraai voor AF kom. Dalk is ek net terug waar ek was voor miskraam / KI's. Ek het nog geen tekens / pyne van AF nie...maar ook geen ander simptome nie. :S

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

11 years 7 months ago #255340 by Fairymommy
Hi Meisiekind is op 50mg per dag
maar die ovaries is so seer vandag en gister.. So ek hoop dinge gebeur nou hier binne

Sterkte vir almal vir die nuwe week.

11 years 7 months ago #255317 by Meisiekind
Dankie julle! :)

Fairymommy, sterkte met jou 1ste siklus op Fertomid! Wat is jou dosis per dag?

Tanzie, hoop jy kry môre goeie nuus. Altyd goed om eerder te laat kyk wat aangaan. Dan moet ek ook net vir jou noem, op die forum is 'n dame (MommyMe) wie se baba onlangs gebore is. Sy't omtrent haar hele swangerskap gespot en op die ou end was alles perfek. So alhoewel nie een van ons spotting wil sien nie, is daar gevalle waar dit geen impak het nie. Hoop vir jou onthalwe dit is gou-gou weg.

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube

11 years 7 months ago #255314 by tanzie
Hi julle-ek loer gou in!

meisiekind,bly als het goed afgeloop :heart:

ek nou amper 7 wekies swanger en het woensdag bruin spotting begin toe stop dit en vandag rooi,maar niks op pad nie tmi*nt as ek gaan krap :cry:

sien gyni more,ons hoop en bid baba is groter...

ek loer weer in :heart: :heart:

mwah!!!
babydust too all

<a href="lilypie.com/">lmtf.lilypie.com/uVhsm8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

[link=http://www.babygaga.com/][image noborder]tickers.babygaga.com/p/dev265pr___.png[/image][/link]

11 years 7 months ago #255308 by Fairymommy
Sterkte met die herstel meisiekund was al vir 3 van daai :(

Hier gaan dit goed het vandag my eerste rondte Fertomid begin.. so ek hou duim vas vir die siklus :woohoo:

11 years 7 months ago #255306 by Meisiekind
Hello almal!

Nunukie, so goed om van jou te hoor. :) Dankie vir die goeie wense. Kan dink jy tel die slapies af tot April, want jy't baie om na uit te sien. Ek dink ook dis 'n goeie idee om intussen die beste te maak van ovulasie (veral omdat dit so gereeld is), want wonderwerke gebeur ook.

My laparoskopie en histeroskopie was Dinsdag gewees. Het gesukkel met die nagevolge van die narkose en was lank in die recovery room. Die res van die dag was ek baie slaperig en naar (:tmi: en niks wat ek geëet het, het binnegebly nie). Die volgende dag was ek gelukkig baie beter gewees, so het net 1 nag in die hospitaal oorgebly. FS sê als het goed afgeloop. Hy't endo agter die baarmoeder verwyder, asook 'n ekstra "aanhangsel" aan een van die buise wat moontlik probleme sou kon veroorsaak (ek ken nie al die terme nie so kan dit ongelukkig nie op 'n beter manier verduidelik nie). My opvolg besoek is middel Maart, waarna ons weer kan TTC.

Ek is afgeboek vir amper 3 weke (nie seker hoekom so lank nie?), maar is seker ek gaan lank voor dit al gereed wees om 'n normale dag se take aan te vat. So sal maar kyk wanneer ek weer gereed is vir werk. Op die oomblik vat ek dit nog rustig en doen nie te veel nie. Skouers nog seer soos verwag, maar darem nie meer so erg soos vroëer die week nie.

Maar genoeg van my. Hoe gaan dit met almal? Dis maar stil hier rond.

Lekker naweek almal!

TTC#2 June '13