× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 7 months ago #255071 by Nunukie
More almal

Meisiekind...sterkte vir LAP. Dieselfde FS het myne ook gedoen. As als "mooi" lyk binne, kan jy dieselfde dag huistoe kom. As hy iets moet regmaak (endio, Pollups, tubes ens) dan sal jy oornag en langer afgeboek word van werk. Ek was amper 3 weke afgeboek. As niks groot fout is nie, is jy gewoonlik binne 2-3 dae terug by die werk ;)

Fairymommy - Jammer vir die BFN en sterkte met die AF heks

HoopvirdieBeste - Sterkte vir 2ww....dit is altyd vir my die ergste..die wag en onsekerheid en simptome en en en...

MarethaS - Hoe gaan dit met die simptome? Hoop jy voel al beter :heart:

Wel, hier gaan dit nog goed. Ek dieet nog STRENG, maar ai, die gewiggies val maar stadig. Sover is my siklusse baie gereeld na die miskraam. Ek en ML het getrou gelieffies oor Ovulasie...vir ingeval 'n wonderwerk kan gebeur....maar ek hou nie my asem op nie. Ek net bly my siklus is gereeld sonder meds.
My afspraak by FS is gemaak vir 16 April, so nou tel ons die slapies af vir ons vakansie in April en dan weer die laaste TTC "journey" vir ons.

Julle moet 'n lekker daggie hê!

ME: 33, PCOS
DH: 31, Low Morphology
TTC since 2006
Clomid & Natural Remedies
2011
IUI #1: BFN
IUI #2: Cancelled
BREAK
2012-2013
Natural remedies - No luck
2014
New FS
March: LAP - Romoval of Pollyp & Endio
June: IUI #1 -Fertomid (100mg) - BFN
July: IUI #2 - Clomihexal (100mg) - BFN
Aug: IUI #3 - Clomihexal (100mg) & Gonal F (450 IU/0.75ML) - BFP
Beta #1: 154
Beta #2: 390
M/C 9 weeks - Heartbroken
Taking a break :)
2015 - Let's try again
May: IUI#4 - Fertomid 100mg & Gonal F 450 IU/0.75ML

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 8 months ago #255049 by Fairymommy
:cry:
Toets neg. Sit al die heeldag met AF pyne een dag laat maar nog geen teken van haar nie.

11 years 8 months ago #255047 by Meisiekind
Naand dames

Hoop dit gaan nog goed met almal.

Fairymommy, hoe lyk dinge nou? Het AF toe weggebly?

HoopVirDieBeste, by om te hoor jou KI het goed gegaan. Nou die die 2ww. :heart:

En baie dankie vir jou goeie wense. Ek is mos iemand wat oplees oor alles - het gesien dat hulle jou opblaas. Sien juis nie uit daarna nie. :unsure: My FS is darem iemand wat mens op jou gemak laat voel en die suster wat alles vir hom reel is net so gaaf - sy't juis vanoggend gebel om te hoor of ek nog reg is vir die ding en of ek al die inligting wat sy gestuur het ontvang het. So ek is in goeie hande. Ek glo en vertrou dat alles goed sal gaan.

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

11 years 8 months ago #255022 by HoopVirDieBeste
Hi Almal,

KI het goed afgeloop saterdag, ons moet die 8ste gaan vir 'n bloedtoets...

Meisiekind, ek het ook altwee prosedures gehad wat jy nou gaan he, dit is net 'n dag in die hospitaal, afhangend hoe jy doen na die prosedure, sal jy nog dieselfde dag uitkom. Net om jou te waarsku, want niemand het my gewaarsku nie... Omdat hulle dit lapraskopies (verskoon asb die spelling sou ek verkeerd spel) doen, blaas hulle jou met lug op tydens die operasie... maar niemand waarsky dat daardie gasborrels rond beweeg na die tyd nie en dit is verskriklik seer... ek kon voel hoe die borrels rond beweeg, dan was dit tussen my rubbes, en dan by my sleutelbeen, dan in my rug, ens... beweging help om dit makliker los te maak sodat dit kan uit, maar dis nie altyd maklik nie, want dis seer. SO BAIE sterkte ek weet alles sal goed en glad verloop.

Fairymommy, ek is ook nou op Utrogesan.... 1 elke oggend en 1 elke aand tot uitslae kom...

Lekker week vir julle verder!

11 years 8 months ago #254989 by Fairymommy
Hi almal

Iets weird het gebeur gister. Ons het gery van Pta na Durban vir vakansie. heel dag in die kar voel ek Af krampe (2 daggies vroeg) . daar was leterlik net drupel bloed ( :ohmy: TMI )
pyn is weg asook bloeding. te bang om toetsie te gaan koop :(
Ek hou nie van Symptom spotting nie maar was heel week naar en moeg ( maar gebruik ook utrogesan )

:cry:

Lekker naweek vir almal

11 years 8 months ago #254988 by Meisiekind
Hello dames

Hoe gaan dit nog met almal?

Tanzie, baie dankie. :)

Carmey, welcome to our group. It really helps to get some support from people who understand your frustrations, anger, sadness etc. I'm glad to hear that you are full of hope after seeing your FS. Its already a step in the right direction. Let us know how it goes. Hope that you'll have some good news soon. :)

Maretha5, hoe het dit vandag se scan gegaan? Lyk alles nog goed? Hoop die side effects van die meds is nie te erg nie. :heart:

HoopVirDieBeste, geluk met die 3 mooi eiertjies. Hoop regtig dat een van hulle dié een is! Laat weet hoe dit gegaan het met die KI more oggend. En jy is reg - vat dit een dag op slag. :heart:

AFM, alles is nou gereël vir my laparoskopie en histeroskopie volgende week, so nou wag ek maar. Voel effens senuweeagtig, maar darem nie te erg nie. By die pre-admission by die hospitaal vandag het die suster gesê dis gewoonlik net 'n dag prosedure, maar my FS het gepraat van ten minste 1 aand oorslaap, so nou sal ons maar moet sien wanneer ek daar is.

Lekker naweek julle!

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

11 years 8 months ago #254971 by HoopVirDieBeste
Hallo Almal

Jammer vir die BFN en Baie geluk met die 2 BFP's, Welkom Babysreaming en Carmey! Ek en DH het ook so week of twee met Fertomid tablette en die spuite begin, was gisteroggend by FS en hy het bevestig dat daar 3 gesonde mooi groot eiertjies is, het gisteraand 8uur laaste spuit gedoen, en more oggend KI ons. Des se behandeling het vir ons net 1 eiertjie gegee, so ek dink beslis ons gaan goeie nuus kry die keer. So ek sal julle almal ophoogte hou met die vordering. FS het wel gese dat as dit nie die maand werk nie moet ons die miome evalueer en heel moontlik verwyder wat ek nie wil he nie want die ademioom is in die wand van die uteris en baie naby aan die blaas. maar nou ja, ons gaan nie nou daaroor worry nie... 1 ding op 'n slag!

Lekker dag vir julle verder.