× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 8 months ago #254237 by DieSwartKat
Taaaaaanzie!!!!!!

Baie geluk, dit is fantastiese nuus. Ek dink daai foto is 'n positief! Wow, Desember was vir seker 'n goeie maand. Sien jou op die sept-forum :kiss:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 8 months ago #254236 by fairychild
Dit is wonderlike nuus! Baie geluk Swartkat en Tanzie. Ek hoop daai strepue is sommer baie donker moreoggend Tanzie. Teen hierdie spoed sal ons hopelik binnekort geen meer lede op hierdie groep oor he nie.

Me: 35
DH: 38
TTC since Sept. 2014

11 years 8 months ago #254235 by Hbwoman56
Baie baie geluk swart kat en Tanzie. Dis fantatiese nuus. Tanzie my eerste toets was net so lig gewees. Was skoon frustreerd, en vlg oggend weer getoets toe is dit bietjie donkerder. Was nogsteeds onseker toe sommer selfde dag vir bloedtoetse gegaan om te bevestig. Dokter verduidelik enige ligte teken van swanger is positief. Geluk weereens, mag jul baie gesonde swangerskappe he.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

11 years 8 months ago #254232 by Meisiekind
Sjoe Tanzie! :woohoo: Baie geluk! 'n Strepie is 'n strepie, al is hy ook lig. Mag daar 'n baie gesonde swangerskap vir jou voorê!

Soos Zettie sê, ek dink ook jy moet môre nog een doen. Is seker dit sal heelwat donkerder wees en jou nog meer gemoedsrus gee. Of andersins gaan sommer direk vir bloedtoets.

Goed dat ons sommer die jaar met 2 BFPs afskop. :) Of hooplik is daar al klaar nog waarvan ons nie weet nie. :P

Ons was vandag by FS gewees. TTC planne is nou on hold vir die volgende 6 weke - gaan oor 2 weke vir 'n laparoskopie en histeroskopie en blykbaar moet ek daarna nog 3 - 4 weke wag voor ons verder kan TTC. Die plan is dan om daarna ons 1ste KI te doen. Die prosedures is om te kyk of my buise nog oop is en of daar enige endometriose is. Ek het mos gereeld pyn in my onderlyf agv IBS, so hy wil seker maak dit steek nie enige endo weg nie. En ek het juis soveel pyn gehad met my laaste AF. Wat hy ookal vind, ek glo en vertrou dat alles reg sal uitwerk. Ten minste voel dit of ons vorentoe beweeg.

Lekker week almal!

Me: 38 (PCOS, anovulation, endo)
DH: 41
DS: Our miracle boy conceived naturally, born Feb 2012
DD: Our miracle girl conceived naturally, born Sep 2019

TTC#2 June '13
Dec '13 - Dec '14: 8 cycles Fertomid (4x50mg; 4x100mg) - referred to FS May 2014
Jan '15: Laparoscopy and hysteroscopy - removed Endo, improved structure of 1 tube
Apr '15: IUI#1 - BFN
May '15: IUI cancelled, too many follicles
Jun '15: IUI#2 - BFN
Oct '17: IVF aspiration
Nov '17: FET#1 - BFN
Apr '18: FET#2 - BFN
Jun '18: FET#3 - BFP - early MC
Aug '18: FET#4 - BFP - early MC
Sep '18: FET#5 - BFP - early MC
Jan '19: Natural BFP!!

11 years 8 months ago #254231 by zettie
Baie geluk Tanzie def a positief doen een more oggend met oggend piepie en hy sal donker wees.

Baie geluk Swartkat aan jou ook.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 8 months ago #254228 by tanzie
Julle die Here is so goed,ekt n positive gekry n ligies een maar dit is daar ekt nou uitgewerk ek moet eers more of oor more af kry omdat my cycles van 26 na 28 dae verskil dalk dit hoekom die streepie so lig is?sjoe mense dit voel weird en vreemd ek huil en dan lag en eks op en af...wil nie opgewonder raak nie maar ek bid en glo dat die babatjie binne groie en dat daai streepie donkerte gaan word...het n pic try post vani pic so julle my kan help,maar glo dis n positive anders sou daar nie n nog n streepie gewees het nie...hoop julle dit kan sien,meer duidelik in persoon*belowe

Sjoe julle my nerves is klaar!!
Dieswartkat as dit so is,is ek dan ook due in September uitgewerk die 22 september*saam jou :heart:

<a href="lilypie.com/">lmtf.lilypie.com/uVhsm8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

[link=http://www.babygaga.com/][image noborder]tickers.babygaga.com/p/dev265pr___.png[/image][/link]
Attachments:
The following user(s) said Thank You: fairychild

11 years 8 months ago #254211 by Betti
Veels geluk, DieSwartKat, en ek hou duim vas, Tanzie!

Betti

DH: Severe male factor
Me: All normal
Unsuccesfully tried for DS 3 yrs before...

Secretly did 1st IUI in December 2014 cycle with 25mg Fertomid Day 3-7 to ensure good quality ovulation and egg(s).

Spontanaeous LH peak (60.1) at CD14; insemination done on CD15. Our miracle blood BFP 29/12/2014 at 12DPO!!!

BETA #1 @12dpo: 114
BETA #2 @17dpo: 1254
Our miracle little boy was born on 28 August 2015

File Attachment:

File Attachment: