More more dames,
Ek kom groet net gou. Het nie alles ontvang nie.
Marie, baie geluk, ek is baie bly alles het so goed afgeloop. Kan nogal dink die nuwe babatjie het nou groot opgewondheid veroorsaak.
Wow Mommy, jy is so klein !! Jy lyk pragtig !! Ja nee, lyk boeta sit, hoop hy sit nog so week of wat. Ek is baie bly vir jou dat dit beter gaan met hierdie swangerskap as die vorige een.
Ooooh Ansa, dit klink heerlik !! Kom vertel as jy tyd kry.
Pais, lekker om van jou te hoor, hoop jy kan nou weer meer gereeld in log. Jy moet asb. jou baby bump kom post hoor.
Ag nee Hexy, is jy nogsteeds naar? My vriendin wat tweeling dogtertjies gehad het was vir die eerste 6 maande naar, sy se coke wat die gas uitgehaal is het gehelp. So, miskien is daar twee daar binne...fxfxfxfxfxfx.
Ok, ek weet daar is 'n paar girls wat die week dr gaan sien, Marie en Hexy is die twee wat ek kan onthou. Ek dink daar is nog iemand, maar kan nie onthou nie, miskien is dit Dassie. In elk geval, almal wat hierdie week dr gaan sien, geniet dit !!
AFM: Ok, ek werk net tot Donderdag middag 13h45, sien dan dr en dan weet ons wat gaan hier binne aan. Ek begin nou eers regtig opgewonde raak. Moet myself keer om nie te ver vooruit te droom nie. Ek het gisteraand weer pyne in regter lies gehad, glo maar dit ligamente of iets. Lae rugpyn kom en gaan, maar dis hanteerbaar, nie te seer nie.
Hoe gaan dit met al die ander girls? Is daar iets wat ek gemis het? Ek gaan so 20 min hier wees, dan moet ek aan die werk spring.