G, geniet die bederf vandag !!
Lalie, whooohooo, ek is so bly dat jy so positief is om geld op jouself te sit. Dit klink baie goed !! Baie Geluk, ek glo en vertrou hierdie is jou maand. FXFXFXFXFXFXFXFXFXFXFXFX
Feetjie, baie bly om van jou te hoor, jy se niks van jou toets nie. Wat was die uitslag?
Cornel, baie sterkte vir jou, weet woorde gaan nie veel help nou nie, maar probeer maar steeds positief bly en le plat op jou rug. Jy is darem amper terug in SA. En luister vir Driekie !!
Hi Blessed, lekker om van jou hoor. Jy weet wat hulle se, pasop waarvoor jy wens, daai mannetjie besluit net dalk om gouer te kom as wat jy gedink het.
Charlaine, ja ek het.
Hi Kriekels, hoe gaan dit ?
Hallo aan al julle ander pragtige mense !!
AFM: Ok, daar het die laaste twee aande iets weird met my gebeur, ek word omtrent 03h00 wakker met ‘n seer kramp in my lae maag area, maar wanneer ek wakker word is dit asof my lyf strek, weet soos wanneer jy wakker word en dan moet ek my lyf laat ontspan eers om van die kramp ontslae te raak. Dan staan ek maar op om te pieps, want dit voel of my blaas wil bars. Dink julle dis die vol blaas wat dit veroorsaak?