Hi Julle
Sjoe, jammer maar ek kom nou eers by die huis om te kom in-log.
So ek en DH was toe by die gynie. WOW, sy skaal is baie anders as myne by die huis
Hy het vir ons mooi verduidelik waarvoor hy nou gaan soek as hy die sonar doen, en selfs prentjies geteken. Toe het hy die sonar gedoen op my maag, maar kon nie lekker sien nie. Toe is dit natuurlik broek uit om 'n inwendige sonar te doen. Ek het gelukkig voor die tyd vir DH voorberei vir wat gaan gebeur.
Ons kon toe mooi sien presies dit wat hy op die prentjie geteken het. Dr is happy met als en se dat als goed lyk. Volgens sy berekeninge is ek nou 6wk4d en die due date is 19-07-2012.
DH het toe ook vir hom gevra oor motion sickness pille vir ons cruise in Januarie, en hy het gese hy sal my 'n voorskrif gee. So donderdag se werksfunksie moet ek maar sien wat gebeur.
Verder het hy gese ek kan maar net rustig wees, eet wat ek wil eet, doen wat ek wil doen en so aan.
Ons het die kartklop gesien, dis noggal amazing

. Volgende afspraak is die 27ste Desember en dr se dat dan sal ons selfs armpies en beentjies kan sien rond swaai.
Sjoe julle, dit tref my nou eers rerig, ek is actually swanger. Alle eer aan GOD!
Hoop julle het 'n lekker daggie verder.
Baby--dust vir julle almal ******************************