Okay..
....jammer julle...maar ek het my nou 'n papie-gelag vir Ansa...Hexy...en Klippie se geselsery oor die liewe dierbare....
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Jammer Ansa...ek besef dit is vir jou 'n teer sakie, maar die manier waarop jy dit vertel het was vir my baie snaaks!! Ek kon in my geestesoog alles sien afspeel in die leefarea!!
En ek laaik almal se planne om jou te help! Het julle nie groot honde nie? Dalk kan jy die betrokke item gebruik as 'n hondebad?
Zettie:
Ja, Klippie is reg. Femara is deel van die behandelingsplan vir borskanker, maar verrig wondere vir OV. Ek het absoluut GEEN newe-effek nie. Dit voel soos 'n droom, want Clomid het nie net my CM opgedroog nie, maar ook my lining nie watwonders behandel nie en ek het hoofpyne en hot flushes gekry om 50 - 75mg pilletjies. Ek is nie seker wat 'n mens se LH moet wees nie. Eintlik het ons mos heeltyd LH in ons sisteme...dit spike net rondom OV tyd. Hoor bietjie by jou dokter..dan vertel jy vir ons ook.
Klippie!!!!! So bly vir jou!!!
Lynkie: My FS se ek kan net 'n dag as CD1 tel as AF voor 12hr opdaag. As my AF na 12hr opdaag...dan is die volgende dag eers CD1.
Ruby:
Ek gebruik ook heelwat aanvullers. Staminogro (soos per instruksie van die FS)...asook Sperm-I-prove (soos per instruksie van die FS) wat ons nou eers verlede week gekoop het. Dit is te voorbereiding van die IVF van volgende jaar. Dan maar die algemene goed soos ekstra folic acid, conception-multivitamien. Ek het ook onlangs begin met Fertivor om te sien of dit nie dalk my PH van my CM 'n ekstra boost kan gee nie. Ek weet nie of ek probleme het met dit nie...maar try dit iedergeval.