× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

13 years 11 months ago #230284 by Hopeful
LYNKIE DIT IS AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ek stem gaan vir Goud en moet nie verdwyn nie hou ons elke stap op hoogte ons will in jou vruegde deel met jou BFP!!!!!!!!!!!

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 11 months ago #230282 by Snoekie
Lynkie,
:woohoo:
Ek is super opgewonde saam met jou! Ek bid dat die jou TTC reis tot 'n einde sal bring. Ek hou ALLES gekruis vir jou!
Gaan vir GOUD!
:woohoo: :rock: :woohoo:
Hou ons maar op hoogte oor hoe dinge vorder.

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

13 years 11 months ago #230273 by Lynkie
Hallo julle,

Hopeful, Zarah so jammer dat julle deur 'n moeilike tyd gaan. Baie sterkte, dis regtig maar 'n baie moeilike paadjie om te stap. :(

Jooste, sjoe al 19 weke ... die tyd vlieg darem maar. Ek's baie bly vir jou dat jy 'n gesonde swangerskap het en hoop dat alles vorentoe voor die wind sal gaan.
:)
Snoekie, jou tydjie raak nou min, stunning boep. :) Ai en sterkte met die skoonouers, klink darem of julle dit nou onder beheer het. ;)

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Hi Blommie, 'n +OPK nou net BDBDBD!!!! :laugh:

Hi al die ander dames, jammer ek ken nog nie almal nie, sal weer moet opvang.

AFM: Ek weet ek's ook maar skaars hier, want dinge aan my kant het ook maar die afgelope paar maande moeilik gegaan. Was vandag op CD2 by FS en na amper 7 maande se DHEA kan ons weer Invitro doen. Daar is 3 potensiële follicles. Begin vanaand met menopur. Voel baie opgewonde :woohoo: maar ook 'n bietjie benoud ... hoop regtig hierdie is 'n suksesvolle siklus.

Lekker dag verder!

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

13 years 11 months ago #230249 by Snoekie
Hopeful,
Ai my liefste liewe mens. Ek weet dit is baie moeilik! En ek bid so hard dat julle daai oproep kry.
En jy hoef nooit jammer te se omdat jy jou hart met ons kom deel nie. Dit is immers hoekom ons hier is vir mekaar!
Ek is bly jou ML se operasie het goed gegaan en dat hy nou weer mooi groot is en nie die risiko loop van 'n genade dood nie :whistle: Hulle is regtig soos babas as hulle siek is.

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

13 years 11 months ago #230238 by Zarah
Hi Hopeful

Ek het nou kliphard gelag by werk vir DH en genade skoot :laugh:
Ja jong, mans is soos babas as hulle siek is.

Dan wil ek vir jou se, jy het die reg om so te voel. Jy is altyd die 1 wat almal hier opbeur. Maar jy is ook net mens. En daarmee is niks fout nie. So, vat jou tyd en weet dat daar weer n dag gaan aanbreuk waneer jy beter voel. En ons sal nog steeds hier wees vir jou!
:heart: :heart: :heart:

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

13 years 11 months ago #230237 by Hopeful
Halloo Julle,

Blommie Baie geluk met die +opk en vorspoed met die 2ww ek dink aan jou vriendin.

Die twee van julle wat nou binnekort toets voorspoed ook daar vir julle FX dat dit julle maand is.

Zettie, ek dink elke dag aan jou!!!!!!!

Slakkie, hoop dit gaan goed met jou en ek verstaan dat jy gestress is maar ek is seker alles gaan doodreg wees groot drukkie vir jou!!!

Jooste bly dit gaan goed by jou ons soek ook n boep foto ne?

Zarah, welkom terug hierso ons het jou gemis en n groot drukkie vir jou met die aaklige sithuasie wat gebuer het :(

Snoekie ek stem jy leik "radient"
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

AFM: DH se op het goed gegaan maar het baie seer gehaad vir twee weke so ek het my hande vol gehaad met hom. Ek is baie lief vir hom en het baie simpatie gehaad maar oh frek ek het hier aan die einde begin dink indien hy nie beter raak nie dat ek hom liewers n genade skoot sou gee :whistle: LOL maar dit is darem nou al beter
Ek is jammer ek is so skaar met die reply's ek lees elke liewe dag almal se posts maar ek post maar min. Van af daai hoax met die tweeling dogtertjie waarvan ek julle vertell het kry kan ek net nie my posetiewie teid terug kry nie en dit voel vir my dat dit net nooit ons buert gaan wees nie :( dit dra swaar op my hart en ek sukle regtig baie om alles te verwerk inkluis dat vir wat moet ons so sukle hoekom kan mense wat nie eers WILL kinders he nie hulle links en regs uit pop maar ons moet sukle en ons kan nie eers een van ons eie he nie :cry: Ek is super baie jammer oor die negatiewe post en dit is hoekom ek nie op die oomblik post nie wand ek sukle maar om posetief te bly en is op die stadium pretty verlore en hopeless en glad nie posetief oor wat vir ons voor le nie :cry:

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 11 months ago #230232 by Blommie
Hallo almal

Snoekie - Jy lyk pragtig!!!!!

Al die ander halloooooo

[link=http://lilypie.com] [/link]
File Attachment:

[link=http://daisypath.com] [/link]
File Attachment:

My Ovulation Chart

File Attachment:

[link=http://lilypie.com] [/link]

ttc since: Jan 2011
June 2011 - December 2011: Progesteroon behandeling
Jan 2012 - June 2012 - Clomid 100g
June 2012: ML SA toets alles reg
Aug 2012 - Lap - Alles skoon
Sep 2012 BFP 13dpo
Sep 2012 - Miskraam
Oct 2012 - BFP 13dpo