file February 2014 Mommies :-)

12 years 10 months ago #244535 by tertia.l
Replied by tertia.l on topic February 2014 Mommies :-)
Hi Happyness!

We have decided on Maria. It was my Gran's name and we both like "traditional: names. (Only one name though - she won't be Maria Johanna or something similar )

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 10 months ago #244534 by Happyness1
Morning mommies 2 be!

Any of you decided on baby names yet?

12 years 10 months ago #244496 by Happyness1
Morning ladies,

Izzels - julle sal moet wikkel met daai kot, tyd raak nou min! :)

Hopeful - my babyshower is 14 Des. Ons doen dit bietjie anders - 'n gesamentlike kuier vir mans en vrouens. Aangesien my man op saterdae werk moes ons 'n datum kies sodat hy kon afvat by die werk :) Ek weet net dit word by my ma se huis gehou maar wat hul beplan weet ek nie so dit is steeds 'n surprise in n mate :laugh: Ons het 14 Des gekies aangesien ons 18 Des op verlof gaan so dan het ons baie tyd om als te was en reg te pak en al die laaste shoppings te doen. Sien baie uit! :cheer:

12 years 10 months ago #244453 by Hopeful
Replied by Hopeful on topic February 2014 Mommies :-)
More almal

Izzels, ja jong die vroeg kom is maar n stress dis hoekom ek so graag in ons huis will intrek. Die een placenta sal nie maak dat ek in preterm labour gaan nie maar die oomblik wat ons sien die een placenta kan nie meer altwee die babas voorsien nie dan doen ons n keiser. Dis hoekom hulle nie will he mens moet verby 36 weke gaan nie wand dan begin mens kompliekasies kry met n placenta wat begin opdroog.

Ons het self n plot en plan gekoop in n complex wand ons wou nie deal met die actual bouery nie en toe is dit steeds n stress. Man om eerlik te weet het die ontwikelaar ons vir n ride gevat en dis waar baie van die stress vandaan gekom het maar as julle n betrou bare en reliable ontwikelaar gekies het is ek seker sal dit n breez wees :)

So excited about your baby shower, I have unfortunately figured out when mine is but that is fine. I am actually having two. One early in December with close family and friends and one on the 30th of November with work colleuges. I am very excited as I have waited to buy a lot of the stuff as every one tells you not to do too much before the baby shower. I really cant wait!!!!!!!

Who els is excpecting theres or have caught wind of plans that are being made hehehe

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

12 years 10 months ago #244451 by Izzels1
Replied by Izzels1 on topic February 2014 Mommies :-)
Janee Hopeful, met tweetjies is die kans vir vroeg kom amper 'n "given". Sjoe ek hoop hulle sal kan vasklou tot ten minste 34-36 weke. Wens ons kon sien wat voorle. :-) My vriendin het met haar tweeling premature kontraksies begin kry van 32 weke af, sy was 2 weke ini hosp soos hulle dit probeer stop het en eventueel by die huis op streng bedrus en haar keiser gehad op 36weke. Selfs toe was die ou babatjies soooo klein. 2.1kg maar soos jy sy, jou girls aard na hul pa wat 'n lang man is en klink my hulle is sterk!
Ek was deurmekaar, want ek onthou hulle het iets gedeel, die plasenta natuurlik! Die feit dat hulle wel 'n plasenta deel, maak dit jou kanse om vroeg te kraam groter? of het dit nie 'n uitwerking nie?

My babakamer kom so stadig maar seker aan, Ons gaan sommer 'n cot laat maak van 'n prentjie af, helfte van die prys om een te koop wat vir ons mooi is! Ons het ook 'n ou kas wat ons bietjie gerevamp het en nou net laai laat inbou vir die compactum. Ek is lank en soek 'n lekker hoe compactum dat ek nie so hoef af te buk heeltyd nie. So die man wat dit maak kom haal hoeka vandag die kas en maak dan albei klaar. Sien so uit dat alles klaar is om my goedjies te begin inpak :-) Die kamer is nie so groot nie.. so alles is maar bietjie beknop! haha!!

Ons het ook geteken vir 'n plot en plan huis, hulle is sterk aan die bou en ek is SO verlig ons hoef nie self te deal met die bouery nie, ons sou aangesien ons 'n erf in 'n estate gehad het, alle planne klaar opgetrek en goedgekeur, maar op die ou end daarteen besluit aangesien alles net te duur begin raak het. Ons het letterlik verlede week die nuus gekry dat die erf nou uiteindelik verkoop is. So as ek na jou stories hoor van bouery dan is ek so verlig! Ons kan ook kies uit 'n paar opsies vir ons interior finishes, selfs net uit 'n handjie vol opsies is dit moeilik, so ek wil nie eers weet as mens self bou hoe onmoontlik dit is om besluite te maak nie!
Ons intrek datum is 15 April, so net voor paasnaweek. Ons sal maar kyk of dit wel so is ;-) Juis om daai rede gaan ek nie te veel moeite met my babakamer maak nie, aangesien ons dit net vir 2 maande gaan gebruik. So ek invest maar in die meubels van die kamer ipv om te decorate.

I forgot to mention, I had my babyshower last week sunday (10th)
It was a surprise, very early I know, but on the other hand, Im so glad it was then as I can now take my time and focus on what I still need and get that. WOW! I got some amazing stuff, One really feels so guilty to think that people spend so much money on you. It was in my mothers garden under the trees and it was just perfect!

Lovely day in Cape Town, hope you ladies have a good one too :kiss:

12 years 10 months ago #244421 by Hopeful
Replied by Hopeful on topic February 2014 Mommies :-)
Hi Izzels gelukig deel hulle nie n sakkie nie maar hulle deel wel n placenta. Tot dus ver lyk die vrug water nog lekker baie so ons stress nie nou eers daar oor nie. Jong met 50% van tweeling is hulle prem so dit is nie glad nie ongewoon nie. Die dokter het ons vertrell dat n rukkie terug toe was daar n mamma daar vir haar 2ling 29 weke ondersoek toe gaan sy in kraam in sy kantoor :woohoo: my C-section is schedueled vir 36 weeks maar die dok het van die begin af gese dat hy nie dink ek sal dit maak tot dan nie en hy verwag die baba's teen 33/34 weke. Hy dink ek sal dan in kraam gaan. Die ding in my twee blome aart na hulle pa ( wat amper 2m lank is ) en meet grooter as wat mens sou verwag vir n tweeling op al hulle scans ( hulle was nog elke keer amper n week groter as hulle gestational age wat ongewoon is vir n tweeling wand hulle is meestal kleiner ) so hy vermoed hulle gaan baie gou uit spasie uit raak en dan sal ek in kraam gaan. Natuurlik vir hulle en vir my onthalwe hoop ons almal hulle by net waar hulle is tot en met my C-section ( 24 Jan ) maar ek glo nie dit sal die geval wees nie. My intuhiesie se vir my 34 weke. Ek kan natuurlik verkeerd wees :)

shoe jou teid raak ook nou min hoe lyk dit met julle babakamer?

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

12 years 10 months ago #244410 by Izzels1
Replied by Izzels1 on topic February 2014 Mommies :-)
YAY hopeful!! Brand spanking new home to move into and a BRAND NEW nursery!! Can just imagine how excited you are :woohoo: :woohoo:
FINALLY!! you have to show us some pics of your new home

Shooo I really hope for your and babies sake its NOT the week between xmans and new year. they'll be sooo tiiiiiny at 32 weeks. shaame mommy! and also having a birthday around that time. not ideal. My cousin's birthday is on 1st of jan and poor thing, every des holiday on her birthday my gran used to gather random kids in die neighbourhood in Stilbaai where we would always have our holidays to attend her party. So on all her birthday party pics, she is at the head of the table in front of her cake all miserable! We dont know any of the other kids. All of her friends obviously is on holiday with their families. hahahaha! So funny!

Hoe gaan dit met jou en jou vrugwater etc? Hulle deel mos 'n sakkie? Dink die dokter rerig hulle sal so vroeg kom? sjoe.. g'n wonder jy stress al so oor daai huis nie, jy het rerig nie baie tyd oor nie!