More julle!!
Voorspoedige nuwe jaar vir julle almal!!
Ek is terug by die werk vandag en dit voel asof ek nooit eers weg was nie
IreneL, ek het ook gewonder oor die doeke koop storie. Kyk maar na die gewigte op die pakke. Ek het 1 Jumbo pak No1 gekoop en 1 Jumbo pak No2 en van daar af No3. Ek dink amper No1 se gewig is 2 - 6kg en No2 se gewig is 3 - 7kg en No4 is 4 - 8kg. Of so iets. Punt is, die gewig oorvleuel baie. Plus mens gaan tien teen een nog doeke kry by die baby shower ook en mense geniet mos maar om newborn goed te koop. So in my opinie is dit beter om die groter sizes self te koop en dan na die babyshower te kyk wat jy nog nodig het.
Ek gaan ook volgende week terug na Linnie Muller toe. Maar ek weet nie of sy of die ander dametjie my 20 weke scan gaan doen nie.
Baie geluk aan die boetie babatjies!! Lyk darem of ons 'n mooi mix het in ons groepie. Op 'n stadium gedink almal gaan pienk wees!!
Alles gaan goed met ons. Ek is al 19 weke, maar voel nog niks. Gynae sê my plasenta lê aan die voorkant van my baarmoeder, so dit absorbeer al die bewegings soos 'n spons. Sal tien teen een eers hier van 22 weke af iets begin voel.
Ons het ook al verf gekies vir die babakamer (pienk en grys) en sal seker so by volgende naweek begin verf. Ek moet net nog die laaste paar goedtjies in daai kaste van ontslae raak. Ek het ook reeds 'n cot, compactum, nappy bin, bad en sulke goete wat my suster vir my gegee het. En ek het defnitief reeds besluit op beddegoed. So ek vorder mooi.
O ja, ons was mos die 5de vir 'n scan by my gewone gynae en als lyk baie mooi. Is defnitief nog steeds 'n dogtertjie. Dr sê sy het 'n lang lyf. Sy het gelê met haar gesiggie amper agter my heupbeen weggesteek, so sy is soos haar ma, hou niks van fotos nie. En lê ook boude in die lug.