Este wanneer kom jou baba?
Ek is vandag 21 weke. Ek voel al van 16 weke "iets", en voel dit nou al kleinnnnn bietjie meer duideliker - weet nou dis def baba. Maar ek voel haar ook nie so baie of gereeld nie, meestal net in die aande as ek op die bank le, en dan net so paar skoppies dan is dit weer weg! So ek dink nie mens moet nou al worry nie, meeste mense begin baba glo eers van 24 weke af voel.
Ek is vandag terug by die werk

Boo! Glad nie lus nie.
Toe ek nou die dag vir my 20 weke fetal anomaly scan was het als baie mooi gelyk maar baba is bietjie klein. Die spesialis het gese sy sal vir my dokter se om dit dop te hou. Soms as hulle klein bly moet hulle glo vroeer uitgehaal word as hulle klein is omdat hulle nie genoeg voeding deur plasenta kry nie. Spesialis het gese dit kan ook net wees dat sy net klein is, klein babas weeg met geboorte tussen 2.7 en 3.4. Sy se dit kan geneties wees, as ek en my sussies bv klein was. Ek was 3.4 maar my sussies was albei 2.7, so dalk is sy maar net 'n klein mensie, hoop maar so!
Ek gaan 23 Jan weer vir 'n scan by my gewone ginekoloog, so sal dan hoor wat sy se.