3x Mom, sterkte met scan more. Ek kan nie wag dat jy ons laat weet oor die geslag nie!
Ek voel so nou en dan iets soos 'n blob gevoel n my maag, maar onseker of dit baba kan wees, want het Saterdag by scan gehoor ek het anterior placenta (voor) en sal 'n ruk wees voor ek iets voel....
Lagogies, baie dankie. As joune blou bly, sal ek graag jou pienk doeke wil oorkoop, ons wil ook net die pienk bevestig by volgende scan, wat seker deur die staat gedoen gaan word. Ek het al by die facebook groepe aangesluit, ek is die een wat oor die naweek gepost het en 'n vraag gevra het oor die skoonfamilie wat my so bangpraat oor die lapdoeke

Ek sien op die buy/sell/trade groep gaan die doeke so vinnig! Die verkoper post skaars die item en 'n minuut of twee later is dit verkoop

Goeie nuus vir herverkoop-waarde

Ek het nog nie een doek kon koop nie, ons is biejtjie besig om deur 'n rowwe patch finansieel te gaan, maar darm oppad daaruit
Sjoe julle, ek voel nou so duislig, het 1uur by die huis gekom en 'n middagslapie kom vat. Dit het in 'n middagslaaaaaap verander en ek het eers 20min terug wakker geskrik! Voel enigiemand anders ook so duislig na 'n middagslapie? En voel enigiemand anders nog so moeg deur die dag? Gedink dit sou al verbygegaan het...