heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 6 months ago #257363 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More julle!!

Hoop almal se naweek was awesome!!!

myne was super besig maar tog lekker. my oudste is nou 7, hy was so lekker bederf met sy maatjies wat Saterdag saam hom by panarottis was. JULLE!! Hulle kinderpartytjies is awesome!!! veral wanneer die outjies bietjie ouer is!

my ouers en broer was ook die naweek hier van Potgietersrus af, dit was lekker om hulle weer te sien.

ek gaan vandag bel vir my auth nommers. More is my 26w4d scan!!! so ek gaan sommer more gou bed boek, 4d boek en alles reg kry.

'n ou werks kollega se babatjie word vanoggend gebore, sy is net so kort voor 37weke, klink of daar komplikasies was. ek hoop en bid dat alles ok daar gaan wees!

hoop julle is reg vir die week, ek voel nog nie gereed vir hom nie...

sterkte vir julle daggie!! :heart:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 6 months ago #257358 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More julle

En so is ek ook weer terug by die werk (teen my wil) het n heerlike week gehad en lekker gerus...

Hoop dit gaan goed met julle almal het gevolg op email maar ja kan natuurlik nie alles onthou nie....

Hoop dit gaan goed met julle... ons almal se tyd raak vinnig baie min. Ek kry weekliks n email van n pregancy website en een van die "vrae" was laas week het ek al my hospitaal tassies gepak ... ??? Regtig??? Woensdag 25 weke en dan my dr's besoek ook... Hoop maar die skaal daar gaan nie tot in die rooi nie aangesien dit elke dag n heerlike draai roomys was....

Laat eknou eers aan die werk spring. Julle moet n heerlike dag en week he ... :-)

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

11 years 6 months ago #257334 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hhmmm, ja my babakamer is nie groot genoeg vir een van daai lekker comfy groot rocking chairs nie, so ek besluit nog oor so ene min of meer soos joune. Weet iemand hier dalk waar in die Kaap ek 'n soortgelyke rocking chair kan kry? Lotters Pine sn is R1250 en dis 'n bietjie vir my vir dit, sal net een kry as ek een vir goedkoper kan kry....

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 6 months ago #257333 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Dis lekker 3x mom, julle gaan omtrent besig wees! Baie geluk met sy verjaarsdag!

Irene & Dolla, geniet die besoeke aan die kraamsaal!

Ja Irene, die kussings sit heel gemaklik, maar ek is nie so mal oor die stoel nie, het hom by my suster gekry en die stoel self is nie te gemaklik vir my nie, so ek besluit nog wat ek daaromtrent wil doen.

3x mom - nee, ongelukkig is my pyne maar nogsteeds met my :-(. Dink nie daar is hoop dat dit voor die geboorte sal verdwyn nie.

Lekker naweek, ek gaan regtig nou huis toe ;-)

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 6 months ago #257332 by DollaD5*
Replied by DollaD5* on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Irene ons doen ook more 'n toer van die kraamsaal maar ons gaan eers 11...so ek kan dalk ML se arm draai om bietjie laat te le. Daarna gaan ons na die Durbanville Plaasfees op die Diemersdal Ladngoed. O Ja en dan is daar 3uur rugby wat ML sekerlik nie sal wil mis nie.

Julle moet 'n lekker naweek he. :heart:

11 years 6 months ago #257327 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Lekker besige naweek wat jy het 3xMom!

Ek het more n besige dag - 09:00 toer van die kraamsaal en dan moet ek my bloed laat trek daar en ook sommer my bed book.

Ilse, ek sien op jou foto's jy't daai vierkantige kussings wat mens by Mr Price kry gebruik vir jou rocking chair....goeie idee, sit dit gemaklik as mens dit op die stoel sit? Ek besluit nog of ek n stoel wil kry want die babakamer is maar klein.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 6 months ago #257323 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo Julle!!

happy friday!!!

Ouch HBW!! ek ken ongelukkig nie probleme met tande nie, maar nou wonder ek of jy nie dalk bietjie prodol kan gebruik nie. dit maak alles omtrend dood en word gebruik vir tande sny, so dan hoef jy nie later te koop wanneer dit sulke tyd is nie. sterte, anders moet jy dalk maar by daai ander mense ook 'n draai maak ( ek hou ook nie van die tandartse nie!!! net so bang vir hulle) sterkte dit kan nie lekker wees nie!! :heart:

OOOOH Haffie!! eks jealous!! ekt nog niks gekoop nie behalwe doeke... so eks maar net so agter. hehe!

Lekker Ilse!!! dit is altyd lekker om bederf te word! bly jy het nou lekker baie van alles! en dit wat te veel is kan altyd omgeruil word vir 'n ietsie nice to have! nog net 'n maand vir jou ne!! jy moet die rustige tydjie geniet en jouself oppas! - eks seker mens werk harder by die huis as by die werk... hoe gaan dit met jou pyne? al bietjie beter?

'n vroutjie saam wie ek gewerk het se baba kom Maandag, klink my daars komplikasies, sy gaan net so amper op 37 weke gebore word. Shame, die mamma is n bondeltjie stress. ek voel so vir haar! ek glo en bid maar dat die babatjie ok gaan wees.

hierdie naweek gaan woes wees by ons. oudste word 7 en ons het gister aand al begin partytjie hou.

My swaer hulle het kom kuier, en 'n kinderhart baie bly gemaak, hy het uiteindelik 'n jay board gekry. (skaatsplank met net 2 wiele) en ry al klaar die wereld vol. More gaan ons panarottis toe saam maatjies en daar partytjie hou. hulle gaan hulle eie pizza bou! klink na pret, en dan braai ons more middag saam die res van die Familie, en sondag word Christo eers eintlik 7. so geen rus met 'n huis vol mense en twee woelige ramme nie.

julle moet 'n awesome daggie he!! :heart:
Attachments: