heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 6 months ago #257176 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Sal interessant wees om te sien of die size voorspellings reg was vir almal se bondeltjies :)

Myne was 823g met Vrydag se scan (was 'n onverwagte scan omdat my baarmoeder te hoog was vir hoe ver ek is of so iets)... Dokter het net geskryf "adequate growth". Ek is nou 25 weke.

Irene, ek het gehoor Somerset is 'n baie goeie hospitaal, en verwag nie baie persoonlike aandag nie aangesien dit 'n staatshospitaal is, ek het net op die Mammahood groep gelees mens wag blykbaar so lank om opgeneem te word dat baie mense opeindig met 'n noodkeiser daar so nou is ek so bietjie op my senuwees - sal maar vinnig moet ingaan as kraamtyd begin, waar ek beplan het om eers bietjie by die huis te bly tot dit nodig is om in te gaan. En Somerset hosp 'n goeie 40km van ons, waar Atlantis hospitaal 7.5km van ons is... Maar weereens, ek is hoë risiko agv my gewig so is bly ek is verwys na 'n beter toegeruste hospitaal vir my situasie, op die ou end gaan dit oor baba se veiligheid en nie mamma se gemak/voorkeure nie...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 6 months ago #257167 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
ek het met Christo wat 2.98 was net new born gekoop want ek het geglo hy gaan super groot wees. ek moes toe ek uit die hospitaal kom vir hom prem koop want toe is dit woes groot.

dit is 'n goeie plan om net 'n paar stukkies prem / tiny baby te koop, onthou hulle groei soos onkruid daai eerste rukkie.

ons was blykbaar weer almal 3kg babas. ek kan nie onthou of skoon ma my ooit gese het wat ml geweeg het nie.

ek dink dit het ook baie te doen met jou been struktuur. party mense se bene is mos swaarder as ander sinne. so dit kan ook 'n invloed he. dink eke

11 years 6 months ago #257166 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
ek het nou weer tot dusver 6kg opgetel.....maar ja ek en my sussies en selfs my man (wat nou groot gebou is) was almal onder 3kg met geboorte, dis seker maar genetics!

ek gaan tot op nippertjie wag en hoor wat haar gewig min of meer is, daarvolgens sal ek paar prem-klere koop, ek het nog net newborn en op.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 6 months ago #257165 by 3xmom
dis nie jou skuld nie. ek eet ook nie goed nie en kyk myne :blink: . ek het nou maar eers 3.5kg opgetel. ek raak net nie honger nie. en kan bitter min bees verdra maar niks skaap nie. meestal wit vleis.

ek dink dit is gene. hoe lank is jy?

11 years 6 months ago #257164 by 3xmom
die ding net met die klein outjies soos bv Juandre wat 2.49 was met geboorte is, dat hulle klein lyk al is hulle groot. bitter min mense glo my dat hy 6 word die jaar want hy lyk so groot soos 'n 3/4jarige. hy dra nog 2-3 jr broekies (net omdat die ou vergeet het om in die boude ry te gaan staan toe dit uit gedeel is). ek gaan volgende week my gynae vra vir 'n estimate gewig. en of ek kan opt vir 'n 37weke keiser ipv 38w

11 years 6 months ago #257163 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
HAHA ja seker, veral as dit normale geboorte is!! Ek eet nie baie goed nie, so bang dis my skuld sy is so klein. Ek het net glad nie lus vir vleis nie, veral nie hoender nie!! Maar dokter het gese dis probably genetics, ek is nie baie groot nie, kort.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 6 months ago #257162 by 3xmom
hahaha, glo my ek vat enige dag weer 'n 2.5kg baba bo 'n 4kg...