file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #33066 by Paisley
sjoe tienka? Mens se liggaam het maar die hormone nodig jong. wat van 'n ablasie? ek het al gehoor dit is baie effektief, en die hersteltyd is nie die helfde so lank soos met 'n histerektomie nie!

TTC Since May 2008
Me: 29, DH 32
FS: Dr Pentz
IUI #1: March 2010 - BFN
IUI #2: 29 April 2010 - BFP on 8dpiui: 7 May
16 December 2010- Early onset of labour (Flat on my back for 2 weeks)
Drugfree natural birth - 1 Jan 2011 weighing 2.74kg (37w)
October, November 2011 - Chem Pregnancies
April 2012-Medicated Cycle: BFN
IUI#1(Yet again)- Planned for Aug 2013

ALL THE GLORY BE TO OUR GOD. FOR EVER AND EVER - AMEN!!

File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #33061 by Cornel
Tienka,die CLOMID en FERTOMID,is dit 'n voorskrif pilletjie of kan jy hom sommer oor die toonbank by 'n apteek koop?

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

16 years 4 months ago #33058 by Driekie
Hi hi almal!!!! Wat n super-crappy naweek!!!!!

Kom ek begin by die begin...Hubby kom haal het my Vrydag by die werk en seuntjie besluit net daar om bo-op my op te bring, hubby kla hy voel nie lekke nie.Ons vat seuna dokter toe - weer ore en tande se hy - en gee hom naarmeds,maagmeds en anitibiotika.Right - duer die nag moes ek drie keer vir seuna opstaan en doeke ruil en sodra hy rustig is is manlief op met maag probs en opbring.So het dit heel nag aangehou.
Saterdag kom se skoonma vir ons Lucky ons nuwe baby hond is dood - later die dag na die veearts autopsy gedoen het vind ons uit haar magie het binne haar omgedraai.
Nou die maagwerkings en opbringery met DH hou heeldag aan en seuntjie se maag stop ook nie even met die meds.
Kry Saterdag twee nuwe baba hondjies wat nou met tietie-bottels grootgemaak moet word,met my gesin siek se skoonmense hulle sal na hulle kyk,maar nu vanoggend wil my skoonpa met alle geweld die tweetjies spca toe vat - ek is sooooooooo die moer in daaroor en hoop nie hulle doen dit nie!
En Sondag het ek die moeder van alle hoofpyne om mee te deel en manlief en kiddie se mae is nog steeds ja NOG STEEDS omgekrap en die meds lyk of dit miskien sal begin help,maar nee gistermiddag verloor seuntjie weer al sy kos en ons jaag hom toe weer sy meds in.
En vanoggend is dit sommer water - so nou is ek eers gestress oor kiddie.DH is nog nie gesond nie, en ons het needless to say Woensdag laas by enige BDing uitgekom!!!!!

So ek weet nie of daar iets die maand gan gebeur nie :unsure:

En dis my weekend in a nutshell..
Hoe gan dit hier????

16 years 4 months ago #33053 by Tienka
Paisley, dit is nogal 'n groot skok veral as jou kids al so groot is soos myne :laugh: MAAR dis heerlik, ek is glad nie spyt nie!!

Charlaine, volgens my gynie kan jy nie daai tubes bind reverse nie. Hulle sit deesdae sulke metaal ringetjies styf om die buis en die buis gaan actually dood na 'n rukkie. Vind maar eers uit voor jy dit laat doen.

Ek wil graag sommer my baarmoeder laat uithaal, dan geen kans op swangerskap nie en niks af ooit weer nie, sal maar hoor wat my gynie se daarvan

16 years 4 months ago #33052 by Morgan
Ek dog sy hoor al die week of die een bietjie meer gewig opgetel het nie. Shame dis seker niks lekker nie, maar hulle is darm al ver genoeg dat hulle niks major probleme sal he nie. Maar ek kan dink hoe sulke nuus mens laat skrik!! hoop maar die enetjie word lekker vet dat hulle nog langer kan sit!!

Sjoe G het nie geweet van jou boetie en sussie nie! dis vreeslik erg!!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #33051 by Strik*kie
Ag Shame Gbaby soos Paisley se ons weet nie van ander se hartseer nie. Maar is bly julle het darem nuwe gesin gekry al vervang dit nie wat julle gehad het nie. Hoop ook jou niggie se babatjies is ok. Dink aan hulle.

16 years 4 months ago #33043 by Paisley
oe mense, ek wens dit was april!!!!!!!! Ek sou julle darem maar vir 'n slappe kon vang na die sonar!

4ling of so iets!!!

TTC Since May 2008
Me: 29, DH 32
FS: Dr Pentz
IUI #1: March 2010 - BFN
IUI #2: 29 April 2010 - BFP on 8dpiui: 7 May
16 December 2010- Early onset of labour (Flat on my back for 2 weeks)
Drugfree natural birth - 1 Jan 2011 weighing 2.74kg (37w)
October, November 2011 - Chem Pregnancies
April 2012-Medicated Cycle: BFN
IUI#1(Yet again)- Planned for Aug 2013

ALL THE GLORY BE TO OUR GOD. FOR EVER AND EVER - AMEN!!

File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: