file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #21420 by sexy~hexy
Ek is 'n spaniel en basset mens...het my eerste spaniel in Rustenburg gekry, hy was soos 'n kind vir ons...as 7de laan opgekom het het hy omtrent sit en tjank op die deuntjie LOL Hy is toe dood aan bosluisbytkoors :(:( Het toe later 'n basset aangeneem by SPCA en nog 'n spaniel gekry, maar hulle in Rustenburg by nuwe intrekkers gelos toe ons trek. Terug hier in Kathu weer 'n spaniel gekry, sy naam is Sycho (eerste spaniel was ook Sycho). Sycho het nou al vir die tweede keer pappa geword, mooiste ou babatjies. Maar ja, ek en DH het besluit, nou vat ons net ouer honde in wie se immuunstelsel al redelik opgebou is, geen klein baba woefe meer vir ons nie :S

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #21416 by Dassie
More almal. Die sonnetjie loer vandag vir ons in die Kaap, maar more is dit weer 80% reën. :ohmy:

VB - Jong as mens lank sukkel om swanger te word, dan plaas dit baie druk op 'n huwelik. Veral as mens met allerhande behandeling moet begin. Dis rerig of mens op 'n rollercoaster is. Een dag voel mens goed en die volgende dag kry jy 'n BFN en dan voel jy erg depro. En as vrouens is hierdie paadjie erg emosioneel vir ons, mans verstaan nie die helfte nie. Ja, hulle wil ook kinders hê, maar hulle is nie so intensely betrokke by die hele proses nie. Hulle hoef in die meeste gevalle nie enige behandeling te ontvang nie. Terwyl ons vroue gescan word en pille moet drink en en en... Maar ek is seker jou man is baie lief vir jou en ek hoop julle kan hierdie goed uitsort. Mans is maar net anders. :P

Klippie - Voorspoed met jou FS afspraak. Kom update ons so gou as wat jy kan.

Tienka - Pragtige bump.

Hexy - Jammer oor die hondjie. :(

AFM: Ek dink my hormone is 'all over the place'. My boobs is baie seer en ongemaklik. Gisteraand toe ek my bra afhaal toe lyk hulle sommer styf en geswel met sulke groot blou are. En voel baie ongemaklik. Kan darem volgende week uitvind wat op aarde aangaan. Dis dalk net erge PMS oor ek nie die maand op enige pil is nie.

TTC first LO since April '09.
MC - June '09.
BFP - 26 May, Alle eer en dank aan God!
Baby boy born Jan 2011!

16 years 4 months ago #21415 by Morgan
Tienka mens kan nie eers jou rekmerke sien nie man! myne is baie erger.... toe my maag so in die begin pop toe kry ek hulle erg, het nog nie weer nuwes by nie maar daai eerste groot rek het baie skade gedoen

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #21411 by Kriek
Ok girls, ek het nou regtig genoeg gechat, en gaan nou werk, glad nie lus nie, maar nou ja, en hier is die baas ook, lekker dag

16 years 4 months ago #21407 by Kriek
Tienka, dis maar die joys van swanger wees om n battle scar of twee te kry. lol

16 years 4 months ago #21402 by Kriek
My een vriendin (sukkel ook om vir tweede keer swanger te raak) al 2 of 3 miskrame gehad, mail my nou, sy is die laaste ruk so moody, sooibrand en naar, haar man bring toe gister vir haar n HPT, en daar is n ligte 2de lyntjie, ek hoop tog net vir haar part sy is swanger en dat die peanut die keer sal klou.

16 years 4 months ago #21398 by Tienka
Dankie Kriek en Morgs, check net al my battle-scars, ek is vol rekmerke maar ek is nie gepla nie :laugh:

Gepraat van stout honde, daai 2 puppies van ons is ongoddelik stout maar tog so cute, hoop hulle raak later rustiger.

Hexy, sterkte dis nie 'n maklike besluit om te neem nie