file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #15181 by G Baby
Hallo julle.
Blessed bly jul kon die infeksie gou genoeg opspoor-sterkte daarmee,hoop jy vinnig reg. Lekker bulletjie. Myne was 1.5kg op 30 weke.
Vanaf 30 weke groei hulle so 200g 'n week.

Charlaine-ek het al 2 maal normaal gekraam-en ek kon nog nie agterkom of my man dat dit gerek is of groter is nie. Verskil seker maar van vrou tot vrou. My babas was klein met gboorte-2.8kg en 3.1kg.

Vir slaap-my twee kry elke aand voor slaap tyd 10 druppels rescue in mond. Hulle slaap al deur vanaf 7 maande(was tye wat hulle nie het nie).
Jy kry ook ding met die Quietude wat help-jy gee vir hulle 5ml in oggend en 5ml in die aand.
Kry dit by apteke of gesondheids winkels.
OOk is myne se kamers pik donker-block out lining agter gordyne. Glo ook hulle moet nog ten minste 2ure slaap tot en met 2.5jaar in die middag,dan is hulle nie so oormoeg in die aand nie.

Morgan wat laat jou dink jy het infeksie? Wanner gan jy gine toe?

Nelria,sterkte met gine more,laat weet asb wat hy se en hoe groot Xen al is.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #15180 by Morgan
Volgens my chart het ek CD 18 geovuleer en ons het CD17 geskip, gedink ek gan nie ovuleer nie en toe rus ons bietjie

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #15178 by Driekie
HEHEHEHE - HEEEEEELP Mommy dit klink of dit my voorland gaan wees!!! Ek is Markus se persoonlike klim en klouter-raam/maatjie!!Ek wil nog die drinks in die aande wegvat, maar lyk my hy gan dit self stop.Eet het ek regtig nie n prob mee nie - my kind eet selfs spinasie en boontjies en sulke goed wat kinders mos soms nie van hou nie.

16 years 4 months ago #15173 by ChaNa
Ek is nie seker of ek ovuleer nie maar Dr Pentz se hy dink ek het verlede maand geovuleer maar baie later in die maand.

Ek het verlede maand ook 150mg fertomid gedrink so was vir die laaste 9 maande op behandeling so sal sien wat gebeur nou dat ek ni daarop is nie. Maar Dr Pentz het my nou op Femara gesit vir 5dae.

Ek het dit vanoggend perongeluk 'n uur laat gedrink so hoop nie daar gaan groot verskil wees nie.

16 years 4 months ago #15168 by Mommy2Monster
hehe morgan...ek wonder...want ek weet op CD15 scan was die eier/s nog nie release nie en my temp spike was eeers op CD17 en ek dink ek het eers tussen toe en CD18 geOV...so i really don't know...

16 years 4 months ago #15166 by Driekie
A ja en ek volg elke aan dieselfde proses om hom in die bed te kry. Na ete,Spelery word rustiger, pak speelgoed weg, gan bad en borsel tande, trek jamies aan, kry sy fave kombers en dan slaap.

16 years 4 months ago #15164 by Dassie
Hoop jy word gou gesond Blessed.

Morgan ek wil graag daai Jlo movie gaan kyk. Lyk oulik.

Jammer Charlaine, almal se stories maak my nou deurmekaar. Ek sien jy was 8 maande op fertomid/clomid? Ek was 6 maande op dit en ook niks vir my gehelp nie. Het geovuleer maar geen swangerskap. Ovuleer jy nou self? Wat is jou volgende stap?

TTC first LO since April '09.
MC - June '09.
BFP - 26 May, Alle eer en dank aan God!
Baby boy born Jan 2011!