file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #13938 by G Baby
Nelria,my man ok nie kwaai nie. EK die kwaai een,maar duidelik nie kwaai genoeg nie!! Hul vat advantage van 'n mens,want ek dink hulle(die kids) kan sien ek is moeg en gatvol.
SIt sommer die lot van hulle elke dag in die kleuterskool!!!!

Nelria jy sal moet wikkel met die fotos,my vriendin wat 10 mei aflaai het gan neem by baby love so mooi uitgekom.
EK betaal R500 vir uur lank,dan kry ek cd en moet dan self kies watse vergrotings etc ek wil maak. Die fotos self nie by prys ingesluit nie.

DInk dis bilik?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #13937 by Morgan
nelria ons het nog nie weer van jou man of daai ander girls gehoor nie. Ons weet net dis die 8ste mei maar weet nie waar en hoe laat nie??

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #13934 by Nelria
ok so groot nuus hier by ons - my man quit vandag sy werk YIKES - maar nou ja hy het 3 maande se private werk genoeg om sy salaris vol te betaal vir die tyd so ons sal maar sien wat dan hy het darem back- up want hy het 2 ouens in pta wat besig is om groot kontrakte te finalise

maar atleast sal ons dan ons aande en nwke kan terug kry want hy werk elke aand en vol nwk al die laaste 2 mnde op sy privates so ek het gese dis fine vir now maar as boeta kom gaan ek hom nodig he want met lea gaan ek nie cope oor nwke nie want sy sal freak as en breastfeed en skree as boeta moet slaap etc

anyway scary maar ook exciting so gebede girls!!!!!!

mummy ek se nog jy is FREAKIN tiny so nie fair vir 2 de kind nie :)

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #13925 by Morgan
Die weer is die laaste paar weke baie wierd. Dit was die naweek lekker warm en sonsyk vanoggend reen dit weer baie. My tumble dryer werk oortyd. Maar ek kla nie eerder sulke weer as wat dit so vrek warm is!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #13919 by Nelria
ai jai jai driekie -sorry om dit te se maar sy klink soos biatchhhhhhh!! ek sal haar so vertel wie ek dink sy is en hoekom maar dis ek nie bang vir konflik nie

hexy - goo dluck girl

ansa mmmmmmmmmmmmmmmmmmm very strange girl hoop jy kry antwoorde gou gou

g - ai tog my kind het ook sulke uithouvermoe so ek weet ok nie wat ek sal doen as tantrums rerig inskop nie en brett glad nie kwaai nie so ek gaan seker soos monster te kere gaan en haar boude gereeld laat brand :(

morgs - ai jong jy jaag my baba aan ek hoop weer hy bly coeshie tot julle albei al julle bondels gekry het - dis net fair dat boeta ouer as sy future girlfriend gaan wees :)

driekie - dont sweat met jou mymmy inflicted injury gebeur met almal (onthou net laas week het ek lea se toon in deur geslaan) en my vriendin se haar ergste was sy het kleintjie vir bad uitgetrek en jy weet as jy hemp oor kop trek dan wip ddi kop so op die nek terug - anyway hare was voor bad en met afkom slaag toe slaan sy haar tande teen rand en net bloed orals grrrrrrrrr

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 4 months ago #13918 by Ansa_S
Nee ek het nie 'n HPT gedoen nie, net bloed.

Sal maar hoor wat dokter se en jul laat weet.
Is doodbang.

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

16 years 4 months ago #13915 by Driekie
Ag shame Morgan my man het my ok so geterg toe ek so gewobble het. Hyt my naderhand sy eendjie begin noem!!

Sjoe ek het nog vergeet - hier was gisteraand die moeder van alle storms hier by ons. Gevoel en klink of die reen deur die dak wou reen op n tyd. Seker so uur en n half n verskriklike donderstorm met woeste weerlig en donder. Toe stil vir n halfuur en toe reen dit so erg soos wanner daar n wolkbreuk is vir nog n uur en n half en toe hael dit. Op n stadium toe ek toilet toe is toe kon jy ruik hoe die reen en so die bome stukkend geslaan het.