file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #13812 by Hlise
Nelria-Lea: Ek werk voltyds so ek sit met moeë oë by die werk. Dis aaklig!

Leandri is amper 16 maande oud en sy gooi ook al tantrums. My een vriendin het gesê mens moet hul nie slae gee as hul jou geslaan het nie anders verwar mens hul. Ek het dit nog nie getoets nie. Andersins, as Leandri 'n tantrum gooi, stap ek oor haar en ignoreer haar totdat sy kalmeer het. Ek kyk haar dan stip in haar ogies en vertel haar hoekom sy dit nie mag doen nie. Tot dusver het dit vir my gewerk - sy sien seker sy kry nie aandag as sy dit doen nie. Ek sien uit na wat die ander mammas voorstel... :)

Morgan - my bediende het uitgevind sy is swanger. Ai tog. Hulle is ook mense maar ek sal nie daarvan hou as sy met haar siek babatjie werk toe kom nie - sy moet dan eerder by die huis bly. Dis maar moeilik.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #13810 by Morgan
Ek gan woensdag weer dan is ek 33weke so dit sal seker n interne ondersoek wees, gan nie lekker wees nie maar ek wil weet of ek gewoon sal kan kraam en hoe lank dink die dr nog.

My en carli se hospitaal sak is gepak en reg, bed al lankal geboek. het die naweek al die baba klere gewas, so ons is 100% reg vir haar!

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

16 years 4 months ago #13800 by G Baby
Morgan ek gaan 13 Mei weer gine toe,ek dink vanaf 34 weke is dit inwendige ondersoek? Kan nie lekker onthou nie.

EK gaan 13e fotos ook neem,plek in pietersburg,megapix-hulle neem mooi fotos en het al hele paar pregnant mommies afgeneem.
My man is nie baie lus nie vir dit nie. EK het gedink as hy nie wil saam gaan nie,sal ek maar alleen gan. EK moet 13e my hosptitaal bed ook gaan bespreek.
Als word nou so werklikheid!!!!

Het saterdag nog een newborn pakkie gekoop.
SO kolletjies baadjie met twee lang broekies daarby. Te oulik!

16 years 4 months ago #13797 by Kriek
More julle almal, hoop almal het n lekker naweek gehad.
G, ek voel vanoggend presies dieselfde oor my seuntjie, en jong vergeet daai ding van terrible 2's, myne is op 3 erger. Hy gooi nie regtig tantrums waar hy skop en slaan nie, maar vanoggend wou ek weer iets oorkom, hy wag net tot ek besig is om aan te trek of make up aan te sit dan soek dit iets, vanoggend was daar nou weer n gehuilery oor pap, en hoe meer ek se ons gaan nou skool toe en dan gaan hy pap kry, hoe meer huil dit. Gee toe eventually n bak rice krispies, nee nou wil hy nie dit he nie, dis genoeg om enige mens tot raserny te dryf. Maar ja, tussen al die dinge deur bly mens lief vir hulle. Wat ek ook doen as hy tantrums gooi, ek stuur hom badkamer toe dat hy daar klaar huil, maar soos Nelria se, wat ek ook al gehoor het, jy los hom dat hy skop en skree en jy loop en ignoreer dit, dit is net nie altyd maklik nie.

Ansa ?????? Enige nuus ??

Aan al die ander, hallo

16 years 4 months ago #13796 by Morgan
Sorry vir die dubbel post!

G die baba skree nog die heel oggend! ek is besig om mal te word, sy het nog niks gedoen nie en ek betaal haar R120 n dag! Sy se dis net vir vandag mar ja as mens dit een keer toelaat gan dit weer gebeur. maar ek kon haar nie terug stuur in die reen nie.

Dit maak my nogal bekommerd... die baba skree en ek wil weg hol hoe gan ek voel met my baba?

File Attachment:

File Attachment:

16 years 4 months ago #13792 by Morgan
Ja dis snaaks hoe ander kinders aanvoel gier kom iets wat mamma gan besig hou. Tot my diere wil my nie eers meer uitlos nie! Die een kat kon my nie vat nie en nou is hy heeltyd by my!

G en nelria bly om te hoor julle babas is nog in die maag. Waneer gan een van julle weer dr toe? ek gan woensdag en wil so graag weet of dit n interne ondersoek gan wees

File Attachment:

File Attachment:

16 years 4 months ago #13791 by G Baby
Nelria-jy moet daai tassie begin te pak ne!!! Min dae!
My seuntjie wil ok net my he-"mamma moet" Dis sy woordjies met alles. Genade mens het net nie genoeg hande nie!!!

Morgan-gaan sy die baba altyd saam bring?
Jy sal haar maar moet laat verstaan jy soek nie siek babas by joune nie. Sterkte!
Mens voel jammer vir hulle,maar jy moet maar dink aan jou eie kind.